نکات و راهنمای خرید جاروبرقی هوشمند

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

نکات و راهنمای خرید جاروبرقی هوشمند

۲۱۸ بازديد
با گذشت سالها ، بازار جاروبرقی های هوشمند به سرعت در حال تحول بوده است ، اکنون می بینیم مدلهایی با استقلال که سالها پیش غیرقابل تصور بودند ، میزان فیلترها را افزایش داده و بازده آنها را بهبود بخشیده اند. اگر تصمیم گرفته اید برای خرید جاروبرقی هوشمند قدم بردارید یا می خواهید جاروبرقی ربات خود را تمدید کنید ، باید مواردی را که در این راهنمای قطعی جمع آوری کرده ایم به عنوان یک ترفند و توصیه برای خرید در نظر بگیرید.

اگرچه به نظر می رسد باورنکردنی است ، اولین جاروبرقی ربات در تاریخ توسط نینتندو در سال 1978 توسعه داده شد  . این Chiritorie نامیده شد   و نوعی Roomba با کنترل از راه دور بود که با موفقیت بسیار کمی تجاری مقادیر کمی از خاک را از بین برد.

در دهه هشتاد ، یک ربات دیگر ژاپنی ، Tomy Dustbot ، یک ربات هوشمند کوچک و زیبا بود که به زمین می خواست و در هنگام نشستن گوشه ها یا لبه ها می توانست مسیر خود را اصلاح کند.
در دهه نود ، چندین شرکت از جمله Panasonic ، Televac یا Electrolux شانس خود را با جاروبرقی های هوشمند مجهز به سنسورهای مختلف امتحان کردند ، اما هیچکدام نتوانستند با جاروبرقی ربات Roomba که در سپتامبر 2002 راه اندازی شد ، مقابله کنند .

جاروبرقی هوشمند همانطور که امروزه می دانیم ، نوادگان مستقیم Roomba است ، جاروبرقی ربات توسط متخصصان انستیتوی فناوری ماساچوست (MIT) که مجهز به انواع حسگرها برای حرکت و تمیز کردن موثر در داخل خانه است.
چه جاروبرقی هوشمند خریدم؟
Roomba هنوز هم معیار در بازار ربات های خلاء است ، اما ده ها گزینه دیگر از مارک های دیگر مانند Neato ، LG ، Samsung ، Vileda ، Miele یا Rowenta وجود دارد. قبل از مقایسه مدل ها ، باید  نکات مهم در مورد خرید جاروبرقی هوشمند را در نظر بگیرید.

جاروبرقی هوشمند یک راه حل عملی ، اقتصادی ، طولانی مدت است و مخصوصاً برای مبتلایان به آلرژی یا خانه های حیوان خانگی مفید است . البته ، این راه حل قطعی برای همه یا برای همه خانه ها نیست.
جاروبرقی ربات برای خانه هایی که جاروبرقی آن گاه به گاه انجام می شود ، توصیه نمی شود. اگرچه آنها ظرفیت و کارآیی خود را افزایش داده اند ، اما آنها بیشتر از جاروبرقی سنتی اسپیران نیستند و ما نمی توانیم همه کارها را برای آنها انجام دهیم ، اما بدیهی است که آنها بسیار راحت تر هستند.

هنگام خرید جاروبرقی هوشمند ، بهتر است آن را به عنوان یک سیستم تعمیر و نگهداری که همیشه باید همراه با تمیز کردن انسان باشد ، درک کنید ، به عنوان مثال ، یک بار در ماه برای پایان دادن به همه چیزهایی که ربات نتوانسته است.
اگر حیوان خانگی  در خانه دارید ، باید جاروبرقی ربات را با یک مخزن بزرگ خریداری کنید و  این توانایی جمع آوری موهای سگ یا گربه را دارد بدون اینکه هر 30 ثانیه متوقف شود. به عنوان مثال ، یکی از جاروبرقی های برتر در حال حاضر iRobot Roomba 980 است که حدود 900 یورو و ظرفیت آن 0.6 لیتر است. در حالی که برای 299 یورو ، Ecovacs Robotics Deebot ظرفیت 0.4 لیتر دارد.

در مورد استقلال ، قدرتمندترین آنها اکنون حدود 2 ساعت کار دارند ، اگرچه بار آنها مدت زمان مشابهی طول می کشد ، اما در دو ساعت زمان زیادی برای بررسی یک طبقه استاندارد چندین بار وجود دارد و مهم نیست که بارگیری آن چقدر است.
در حال حاضر ما مدل های کاملی را در بازار می یابیم که استفاده از جاروبرقی را با استفاده از یک جارو برقی برای تعمیق تمیز کردن ترکیب می کند. بعلاوه بعضی از آنها ممکن است شامل یک پمپ آب برای مرطوب کردن گلی باشند که از نظافت بیشتری برخوردار است.

سطح سر و صدای عملیاتی
بخشی که اغلب خریداران هنگام خرید لوازم خانگی از آن غافل می شوند ، سر و صدایی است که آنها بوجود می آورند ، چیزی که هنگام خرید جاروبرقی ربات ها بسیار مهم است ، به خصوص اگر قصد دارید در حین خانه بودن از آن استفاده کنید.

اکثر مدل ها قبلاً بسیار بی سر و صدا هستند ، استاندارد معمولاً در  60 دسیبل است ، اگرچه همیشه توصیه می شود وقتی کسی وجود ندارد در خانه کار کنید تا کار کند و فقط با نظرات سایر کاربران که قبلاً آنها را امتحان کرده اند مشورت کنید.

برنامه های کاربردی برای کنترل خلاء هوشمند
در هنگام خرید یک خلاء هوشمند ، شما باید خیلی خوب به توانایی خود در کار کردن کاملاً خودمختار نگاه کنید بدون اینکه انسانی درگیر شوید. بهترین روش برای کنترل اینکه خلاء در حال حاضر کار خود را انجام می دهد ، داشتن یک برنامه کاربردی موبایل است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.