بهترین تلویزیون 50 اینچی در 2019 با قیمت مناسب

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

بهترین تلویزیون 50 اینچی در 2019 با قیمت مناسب

۱۹۵ بازديد

آیا علاقه مند به خرید تلویزیون با رزولوشن 4K و اندازه 50 اینچ هستید اما نمی خواهید پول زیادی بگذارید؟ امروز بهترین مدل های سال 2019 را ارائه می دهیم. یک تلویزیون سونی ، دیگری از سیستم های TD ، دیگری سامسونگ ، ال جی و فیلیپس. قیمت آنها بسیار مناسب است ، بسیاری از آنها کمتر از 500 یورو قیمت دارند ، و برخی از آنها نیز زیر 300 یورو قیمت دارند.

برخی از اطلاعاتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد:

4K / UHD: وضوح مد. 4 برابر بزرگتر از Full HD 1080p معروف است
تلویزیون های خمیده و خمیده در مقابل: به دنبال سلیقه باشید. منحنی ها همهجانبه تر و دارای کنتراست بهتر هستند ، اما برخی از موارد منفی مانند افزایش بازتاب و زاویه دید تا حدودی محدود دارند. اگر یک تلویزیون خمیده خریداری می کنید ، استفاده از آن باید واقعاً عالی باشد. آنها گران تر از قیمت های مسطح هستند.
HDR یا High Dynamic Range: رنگ های سیاه و سفید و البته بهتری را ارائه می دهد. محتوای بیشتر و بیشتری وجود دارد که از این گزینه پشتیبانی می کند.
LCD / LED vs OLED: تلویزیونهای LCD / LED ارزان تر از OLED هستند. تلویزیون های OLED یک رنگ و رنگ کنتراست بهتر را ارائه می دهند. تلویزیون های LED آخرین نسل با تمام اضافات هیچ چیز برای تلویزیون های OLED حسادت ندارند.
QLED:  QLED یک شکل پیشرفته تر از نمایشگر LED است. علاوه بر یک سیستم نور پس زمینه LED سنتی ، لایه نقطه کوانتومی اجازه می دهد تا نور با استفاده از فرکانس های بالاتر یا پایین تر ، به صورت پیکسل بر روی پیکسل تنظیم شود. ما یک تصویر RGB دریافت می کنیم که روشن تر و پر جنب و جوش تر از صفحه نمایش LED است و تولید آن نسبت به صفحه OLED ارزان تر است.
فاصله مطلوب برای تماشای تلویزیون 50 اینچی
در اینجا یک جدول بسیار مفید وجود دارد که می توانید بسته به اینچ تلویزیون و وضوح آن ، فاصله های مناسب را بررسی کنید. ¿خلاصه؟ وضوح بهتر یعنی توانایی تماشای تلویزیون از نزدیک. در مورد تلویزیون 50 اینچی اگر دارای رزولوشن 4K باشد می توانید خیلی نزدیک به آن نزدیک شوید ، فقط 0.89 متر.

تلویزیون ال سی دی 49 اینچ
وضوح سه بعدی 4K
اتصالات: USB 2.0 x 2 ، HDMI x 4 ، USB 3.0 x 1
WIFI
HDR
تلویزیون های LCD به سطح سیاه تلویزیون های OLED نمی رسند اما HDR این مدل بسیار خوب است و از رنگ ها و رنگ های سیاه عمیق برخوردار است. این ترکیب عالی از قیمت و کارایی دارد. این تلویزیون اندرویدی دارد ، انگیزه خوبی برای میزان برنامه هایی که می توانید بدست آورید ، و میزان روشنایی آن بسیار یکنواخت است.

شاید بدترین چیز در مورد این تلویزیون صدا باشد ، که چیزی از دنیای دیگر نیست ، بنابراین شما باید مجبور به خرید یک نوار صدا خوب باشید . ریموت کمی بزرگ است اما به راحتی قابل استفاده است.

2.-TD Systems K50DLM8F - تلویزیون لامپ 50 اینچ Full HD
Televisore Led 50 اینچ.
وضوح تصویر 1920 10 1080 پیکسل (Full HD) ،
اتصالات: 3x HDMI ، 1 برابر USB ، 1 برابر VGA ، خروجی صوتی دیجیتال ، پورت رابط CI + مشترک ، خروجی هدفون ، ورودی فیلم کامپوزیت ، ورودی کامپوننت.
شما چیزی در این اندازه ارزانتر پیدا نمی کنید که ارزشش را داشته باشد. فقط باید در نظر داشته باشید که رزولوشن فقط Full HD است. هیچ چیز 4K در این مدل نیست.

چشم! SmartTV نیست ، اما همیشه می توانید یک پخش کننده رسانه را با Android Android وصل کنید . صدا بدون تماشایی و تصویر مناسب است ... برای قیمت پایین آن قابل قبول است: معمولاً کمتر از 300 یورو قیمت دارد.

3.-سامسونگ 50NU7405 - تلویزیون هوشمند 50 ″ 4K UHD HDR

وضوح تصویر 4K UHD با HDR 10+ [HLG] ، Mega Contrast ، رنگ کریستال پویا ، UHD Dimiming و تقویت کننده کنتراست
تلویزیون هوشمند با WiFi یکپارچه
One Remote Control ، یک ریموت منفرد برای کنترل تمام دستگاه های شما با S Voice برای تعامل با تلویزیون شما با صدا
ضبط کننده USB ، 3HDMI ، 2 USB ، اترنت (LAN) و خروجی صوتی دیجیتال و ماهواره ای نوری
در این اندازه تلویزیون و با وضوح 4K هیچ چیز ارزانتر و بسیار خوبی پیدا نمی کنید. واقعاً یک خرید عالی است اما می خواهید پول زیادی را ترک کنید. کیفیت تصویر خوب است ، کنترل بسیار کامل است (دارای کنترل صوتی است) و سیستم تلویزیون هوشمند سامسونگ استفاده از آن آسان است.

زاویه دید تا حدودی ضعیف است ، بنابراین بهتر است مستقیم به آن نگاه کنید. حیف است که شما نمی توانید با کدک های Divx یا DTS فیلم بازی کنید (بیایید .avi یک عمر).

4.-تلویزیون Led فوق العاده تخت فیلیپس 50PUS6503

وضوح صفحه نمایش: 3840 x 2160 پیکسل با HDR
با Miracast
درگاه اترنت ، 3 HDMI ، دو USB USB با پشتیبانی از ضبط محتوا
تلویزیون هوشمند و WIFI
مدل بسیار ارزان دیگر: معمولاً کمتر از 500 یورو قیمت دارد. این یک تلویزیون ممتاز نیست ، اما قیمت بی نظیر است. طراحی آن تا حدی ضخیم است اما اگر می خواهید آن را بر روی دیوار آویزان کنید ، زیاد به هم نمی خورد.

تصویری که توسط پنل LED ارائه شده است ، بدون رسیدن به کیفیت تلویزیون های سطح بالا کاملاً خوب است. دارای روشنایی 350 سی دی در متر مربع و فرکانس 60 هرتز است. ریموت دارای دکمه خاصی برای Netflix است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.