بهترین تلویزیون هوشمند سه بعدی 2019

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

بهترین تلویزیون هوشمند سه بعدی 2019

۲۱۴ بازديد
در این راهنمای خرید ما بهترین 10 تلویزیون هوشمند 3 بعدی را ارزیابی کرده و آنها را با هم مقایسه می کنیم تا یکی از بهترین های نیازهای شما را به شما ارائه دهیم. همه مارک ها و مدل ها ویژگی های اساسی مشابهی را ارائه می دهند ، اما انتخاب ما از بهترین 10 تلویزیون هایی است که به دلیل نوآوری های عالی تکنولوژیکی ، سهولت استفاده ، کیفیت مواد و حتی یک سرویس کارآمد مشتری که به شما امکان می دهد از ایستادگی کردن از بقیه انتخاب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی کمکی کنید.

 

ما از روزهای ابتدایی ظرفیت هوشمند یک تلویزیون گذشته ایم ، با عملکرد وحشتناک ، به روزرسانی های نرم افزاری غیرقابل استفاده و عدم پشتیبانی کلی از سازنده.
اکنون ، سیستم عامل های تلویزیون هوشمند مانند webOS ، Tizen ، Roku TV و Android TV یک رابط جلا و کامل برای حرکت در قابلیت های هوشمند تلویزیون شما ارائه می دهند. امروزه بهترین سیستم عامل های تلویزیون هوشمند هوشمند علاوه بر افزودن به سرگرمی های خانگی ، تجربه تماشای را با توصیه ها ، کنترل صدا و موارد دیگر بهبود می بخشند.

 

تقریباً غیرممکن است که تلویزیون را پیدا نکنیم. بر خلاف تلفن ها یا رایانه ها ، هر تولید کننده تلویزیون رابط هوشمند خود را دارد و می توان تفاوت قابل توجهی بین آنها ایجاد کرد. همه سیستم عامل های هوشمند به همان روش ساخته نمی شوند و هرکدام با مجموعه چالش های خاص خود همراه هستند. اگرچه امسال بسیاری از تلویزیون های جدید با نوعی کنترل صدا مانند Amazon Amazon یا Google Home راه اندازی شده اند ، اما اکثر آنها برای مدتی ارزش سرمایه گذاری اضافی را ندارند.

 

در ابتدایی ترین شکل آن ، تلویزیون هوشمند یک تلویزیون است که به اینترنت متصل شده و عملکردهای مرتبط با وب را ارائه می دهد. این ممکن است یک مرورگر وب باشد ، اما جذابیت آن معمولاً ناشی از توانایی استفاده از خدمات آنلاین مانند Netflix ، YouTube و Spotify است. اگر تاکنون از چیزی مانند Apple TV ، Roku یا Chromecast استفاده کرده اید ، پس از آن که کاملاً مشابه هستند ، با قابلیت های آن کاملاً آشنا هستید.

 

متأسفانه ، گرچه آنها ویژگی های یکسانی را ارائه می دهند ، اما تمایل دارند که کمی کندتر و پایدارتر باشند. این مسئله در سالهای اخیر به یک مشکل جزئی تبدیل شده است ، اما اکثر تلویزیون ها هنوز به سرعت و قابلیت اطمینان چیزی مثل رمزگشایی روکو نمی رسند.

 

تلویزیون های هوشمند اکنون آنقدر رایج هستند که استفاده از کلمه "هوشمند" تقریباً غیر ضروری به نظر می رسد. این نادر است که شما یک تلویزیون جدید پیدا کنید که به نوعی از ظرفیت هوشمندی برخوردار نباشد ، بنابراین ما یک راهنمای در مورد بهترین تلویزیون های هوشمند تهیه کرده ایم.
پاناسونیک TX-58DXW904
امتیاز تیم ما
/4.5 / 5
Panasonic TX-58DXW904 57.5 "4K Ultra HD 3D Smart TV Wifi LED TV - تلویزیون (4K Ultra HD ، 3840 x 2160 ، فوق العاده کنتراست ، فایرفاکس ، سیاه ، پیکسل 3840 x 2160)

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: پاناسونیک
مدل: TX-58DXW904
رنگ: سیاه
ابعاد: 129.7 x 6.4 x 75.9 سانتی متر
وزن: 27.5 کیلوگرم
اینترنت: بله
اندازه: 58 اینچ
توان: 183 وات
پورت USB: 3
بلوتوث: بله
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
در این لیست از تلویزیون های هوشمند جدید ما Panasonic 4K Ultra HD 3D را با مشخصات متنوعی به شما نشان می دهیم تا آنها هر بار که تلویزیون خود را روشن می کنید تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزنند.

 

این طرح بر روی یک صفحه نمایش کاملاً مسطح 57.5 'با وضوح 4K Ultra HD به صورت سه بعدی ساخته شده است و این باعث می شود آنرا به عنوان یکی از بهترین صفحه نمایش های بازار ، از آنجایی که در 10 کشور برتر قرار دارد پرفروش ترین تلویزیون های بین المللی ، یکی از جذابیت های اصلی آن رابط 3D است ، زیرا کمی از وضوح 4K خود را از دست نمی دهد.

 

نکته جالب در مورد این تلویزیون هوشمند پاناسونیک ، تمام گزینه هایی است که شما برای لذت بیشتر دارید ، چه برای 4 درگاه HDMI آن ، که به شما امکان می دهد چندین وسیله ویدیویی وصل کنید ، یا گزینه آن برای بازی های ویدیویی است ، و این باید سیستم شما را نیز شامل شود. بلندگوهایی که باعث می شوند اعتقاد داشته باشید که داخل تلویزیون خود هستید ، زیرا 4 بلندگو را با صدای HD به همراه دارد.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
وقتی در مورد مشخصات صحبت می کنیم منظور ما این است که در این محصول چه چیزی برجسته است ، اما یکی از مواردی که نمی توان فراموش کرد و از اهمیت یکسانی برخوردار است.

 

اندازه Panasonic 4K Ultra HD است ، زیرا وزن آن تنها 27.5 کیلوگرم است و یکی از باریک ترین تلویزیون ها با ضخامت 6.4 سانتی متر ، ارتفاع صفحه نمایش 75.9 و عرض صفحه نمایش 129.7 با پایه شامل.

جوانب مثبت
وضوح خوب
نازک و سبک است.
بزرگ است
کیفیت صدای خوب
با مرورگر فایرفاکس سازگار است.
منفی
به نظر کاربران ، کانکتورها به دلیل موقعیت مکانی که دارند می توانند در معرض دید قرار بگیرند و باعث جذابیت تلویزیون شوند ، لازم به ذکر است که این به هیچ وجه بر عملکرد آن تاثیری ندارد.
رتبه بندی
/4.5 / 5
Panasonic TX-58DXW904 57.5 "4K Ultra HD 3D Smart TV Wifi LED TV - تلویزیون (4K Ultra HD ، 3840 x 2160 ، فوق العاده کنتراست ، فایرفاکس ، سیاه ، پیکسل 3840 x 2160)

پاناسونیک TX-58DXW904

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه پاناسونیک TX-58DXW904 :
اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت خوب هستید ، دارای صفحه نمایش بزرگی است که به شما امکان می دهد فیلم های خود را با وضوح بیشتری تماشا کنید ، علاوه بر داشتن Wi-Fi و بلوتوث ، تلویزیون سه بعدی مدل برند پاناسونیک مدل TX-58DXW904 برای شما ایده آل است

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید
4.5 / 5
LG 37LM611s - تلویزیون LED ، 37 اینچ ، HDMI 1.4 ، 1080p ، کابل DLNA ، CI + برای Premium DTT ، 2 USB ، 4 عینک سه بعدی سینما

LG 37LM611s

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه مشخصات LG 37LM611 :
تلویزیون سه بعدی ال جی مدل 37LM611s برای افرادی که فضای متوسطی برای قرار دادن آن دارند ، ایده آل است و به دنبال یک تلویزیون با کاربری آسان ، با تصویر خوب و صدای رضایت بخش و با برنامه های اصلی هستند که به آنها امکان تماشای فیلم ، سریال یا گوش دادن به موسیقی را می دهد

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

LG 55 UK 6300 LLB
امتیاز تیم ما
14.1 / 5
تلویزیون ال جی 55 UK 6300 LLB - تلویزیون 139 سانتی متر (55 Zoll) (4K Ultra HD ، HDR 10 ، تلویزیون هوشمند ، WLAN ، تنظیم سه گانه (DVB-T2) ، USB)

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: LG
مدل: 55UK6300
رنگ: سیاه
ابعاد: 124.7 x 23.1 x 78.5 سانتی متر
وزن: 13.9 کیلوگرم
اینترنت: بله
صفحه نمایش: LED
اندازه: 55 اینچ
پورت USB: 2
بلوتوث: بله
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
شما مدل تلویزیون ال جی UHD 4K 55 ”را دوست دارید ، زیرا اگر مجبورید خود را به روز کنید و می خواهید خیلی کم هزینه کنید ، اما روی چیزی با کیفیت بسیار خوب انجام دهید ، و این که به شما می دهد تا SmartTV شما تبدیل شود یا شود مرکز تفریحی ، این یکی برای شماست.

 

می توان توصیف کرد که طراحی این SmartTV به عنوان چیزی زیبا و در قسمت های برابر به روز شده است.

 

LG UHD 4K 55 ”جذاب و صاف و با کیفیت عالی به شما آموزش داده می شود.

 

اگر LG UHD 4K 55 را بچرخانیم ، می توانیم در ضخیم ترین قسمت آن پروفایل کاملی را ببینیم ، این بدان معنا نیست که تلویزیون وزن یک تن دارد ، اگر متوجه باشیم که فقط پانل دارای وزن 13 کیلوگرم است.

 

هنگامی که در نزدیکی LG UHD 4K 55 ”متوقف می شویم که قاب هایی که دارای رنگ مشکی است ، بدون توجه به ضخامت کمی متوسط ​​، بدون توجه به آن ، اما پایه تلویزیون فقط دو پا از یک پلاستیک سیاه به شکل V معکوس دارد ، که می توان دریافت که شاید تلویزیون بیش از حد برای پشتیبانی کوچک باشد.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
بدون در نظر گرفتن زاویه ای که در آن تلویزیون تماشا می کنید ، بدون اعوجاج قابل مشاهده است.

 

از ابعاد مناسبی برخوردار است به طوری که شما از برنامه نویسی و همچنین حاوی 4 هسته پردازشی برای پشتیبانی از پردازش پیشرفته تصویر خوشحال هستید.

جوانب مثبت
فناوری وضوح فوق العاده HD 4K 4K برای وضوح بهتر و وضوح تصویر.
کیفیت خوب زاویه دید.
اندازه خوب صفحه نمایش 55 ”.
سازگاری با قالب های مختلف تصویر.
اینترنت و بلوتوث دارد.
قیمت مناسب
منفی
کنترل معمولی یک تلویزیون است بنابراین لازم است که یک کیبورد USB یا بی سیم داشته باشید که به شما امکان می دهد از تمام مزایای این تلویزیون استفاده کنید.

LG 55 UK 6300 LLB

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه LG 55 UK 6300 LLB :
اگر به دنبال یک تلویزیون با اطمینان هستید که به یک برند شناخته شده ، با قیمت مناسبی می دهد ، اما از کیفیت تصویر و صدا نیز برخوردار است ، علاوه بر اتصال عالی که علاوه بر اتصال عالی ، به شما امکان می دهد به راحتی وارد نتفلیکس ، مرورگر وب ، یوتیوب و غیره شوید. ، LG 55 uk 6300llb برای شما ایده آل است ، همه این کارکردها و بسیاری دیگر را ارائه می دهد.

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

سامسونگ HG46EC890XB
امتیاز تیم ما
/4.5 / 5
سامسونگ HG46EC890XB 46 "سازگار با HD کامل تلویزیون هوشمند 3D وای فای سیاه - تلویزیون (1.4a ، Full HD ، A + ، 5000: 1 ، سیاه ، 1920 x 1080 پیکسل)

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: سامسونگ
مدل: HG46EC890XBXXC
رنگ: سیاه
ابعاد: 103.3 3. 3.3 x 59.7 سانتی متر
وزن: 11.3 کیلوگرم
اینترنت: بله
صفحه نمایش: LED
قدرت: 54v
اندازه: 46 اینچ
پورت USB: 2
بلوتوث: بله
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
در جایگاه پنجم ما دارای سامسونگ HD کامل 46 سامسونگ هستیم که از سال 2014 ساخته شده است ، این تلویزیون ویژه هتل ها است ، این به دلیل ارتباطی است که آنها با یک مرکز فرمان دارند ، زیرا فناوری ای که با آنها همراه است. چیزی واقعاً ابتکاری

 

کیفیت مهمان نوازی لوکس را با نمایشگرهای سری صاف و برتر HC890 بالا ببرید

 

آنها به طور خاص برای هتل ها یا سایت های درجه یک یا در هتل های پنج ستاره طراحی شده اند.

 

صفحه نمایش ها دارای قاب فلزی بوده و نمایانگر سطح بالایی از تجملات و زیبایی است.

 

نمایشگرهای مهمان نوازی سری HC890 دارای مشخصات فوق العاده مسطح است که حتی در فضاهای بسیار کوچک نیز به لطف فناوری پیشرفته و خلاقانه سامسونگ ، این امکانات کاملاً مناسب به ما می بخشد.

 

این پرده ها علاوه بر طراحی زیبا ، فناوری واقعی را در اتاق ارائه می دهند ، یک مرکز اطلاعات و سرگرمی که مجموعه کاملاً مجزا هتل را به طور کامل تکمیل می کند.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
سامسونگ برای پاسخگویی به نیازهای میهمانان با اطلاعات کامل تر سامسونگ LYNK SINC 3.0 را ایجاد کرده است که مبتنی بر تهیه و مدیریت محتوای تلویزیون در اتاق ها به روشی بسیار ساده و آسان است.

 

با استفاده از این راه حل ابتکاری می توانید دارایی های خود را مدیریت کرده و تعامل را در اختیار میهمانان خود و بدون نیاز به رمزگشایی های دست و پا گیر کنید.

 

این راه حل برای مدیریت هتل امکان نظارت بر وضعیت تلویزیون در اتاق و وضعیت عزیمت و ورود مهمان یا مهمان را فراهم می کند.

 

علاوه بر این ، مدیران هتل می توانند از راه دور تلویزیون ها را کنترل کنند تا به روز رسانی های قدرتمند و سیستم عامل را به طور مؤثر انجام دهند.

جوانب مثبت
وضوح خوب و کیفیت تصویر.
دارای زاویه دید است.
اندازه خوب صفحه نمایش 46 اینچ.
اینترنت و بلوتوث.
منفی
به گفته برخی از کاربران ، برای نصب کنسول های بازی ، خرید آداپتور لازم است.
این در مقایسه با بقیه بازار سنگین است.

منفی
به گفته برخی از کاربران ، برای نصب کنسول های بازی ، خرید آداپتور لازم است.
این در مقایسه با بقیه بازار سنگین است.
رتبه بندی
/4.5 / 5
سامسونگ HG46EC890XB 46 "سازگار با HD کامل تلویزیون هوشمند 3D وای فای سیاه - تلویزیون (1.4a ، Full HD ، A + ، 5000: 1 ، سیاه ، 1920 x 1080 پیکسل)

سامسونگ HG46EC890XB

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه سامسونگ HG46EC890XB :
اگر به دنبال تلوزیونی هستید که بتوانید سری ، فیلم های خود را تماشا کنید یا به موسیقی با بهترین وضوح تصویر ، با رنگ های روشن و صدای عالی گوش دهید ، علاوه بر اینکه از یک مارک شناخته شده پشتیبانی می شود ، باید در مورد خرید Samsung HG46EC890XB نیز توجه کنید.

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

سلولی C58238T2-4K
امتیاز تیم ما
/4.5 / 5
تلویزیون سلولی C58238T2-4K 58 "تلویزیون سیاه 3D LED - تلویزیون (A ، 1200: 1 ، سیاه ، 3840 x 2160 پیکسل ، 120 هرتز ، DVB-C ، DVB-T ، DVB-T2)

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: ویولن سل
مدل: C58238T2-4K
رنگ: سیاه
ابعاد: 129.3 x 7.3 x 75.3 سانتی متر
وزن: 11.3 کیلوگرم
اینترنت: بله
صفحه نمایش: LED
اندازه: 46 اینچ
پورت USB: 2
بلوتوث: خیر
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
تلویزیون سلولی ال ای دی 58 '' 4K LED با استفاده از این تلویزیون با کیفیت بالا 58 اینچی UHD و 4K UHD ، تجربه تماشای تلویزیون را به یک سطح جدید ، چهار برابر دقیق تر ببرید.

 

این تلویزیون با وضوح حداکثر چهار برابر بیشتر از تلویزیونهای Full HD ، کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد ، زیرا بسیار باورنکردنی و کاملاً واقعی است که مجبورید آن را ببینید تا آن را باور کنید.

 

مانند رزولوشن افزایش یافته ، سرعت پیکسل نیز افزایش یافته است ، بنابراین می توانید از تصاویر فوق العاده با جزئیات لذت ببرید ، حتی وقتی احساس نزدیکی به صفحه دارید ، متوجه تفاوت در وضوح آن نخواهید شد.

 

این تلویزیون سلولی بسیار متنوع 58 '' دارای گزینه های اتصال در مقیاس بزرگ برای به حداکثر رساندن تجربه مشاهده شما است.

 

3 درگاه HDMI امکان اتصال آسان به کنسول های بازی و سایر دستگاه های با کیفیت بالا را فراهم می کند ، در حالی که ورودی USB به شما امکان می دهد موسیقی خود را به اشتراک بگذارید و از آن سری هایی که دوست دارید ، فیلم ها و تصاویر ذخیره شده در صفحه بزرگ به اشتراک بگذارید.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
طراحی بر اساس کاربردی و راحتی کاربر بنا شده است ، زیرا صفحه نمایش به گونه ای است که شما مجبور به انجام آن نیستید ، مجبور نیستید که مانع انجام یک بازی ویدیویی ، یک سیستم صوتی ، رمزگشایی شوید. در میان دیگران

 

در مقایسه با تلویزیون های دیگر ، این یک گزینه عالی خواهد بود زیرا همه آنچه را که امروزه از نظر فناوری وجود دارد ، به شما ارائه می دهد و قیمت آن کاملاً پایین است.

جوانب مثبت
وضوح بالاتر
گزینه های اتصال چندگانه.
عملی و راحت.
اتصال پانل صفحه نمایش آسان است.
قیمت مناسب
منفی
بلوتوث ندارد.
به گفته کاربران هنگام استفاده از برخی برنامه ها ، در کیفیت صدا خرابی وجود دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.