تلویزیون های جدید

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

تلویزیون های جدید

۲۰۷ بازديد
خرده فروش آنلاین کوگان به نظر می رسد که تا سال جاری با معامله های کامل مواجه شده است و فروش تخفیف بیشتری را در فروش جمعه سیاه خود به همراه داشته است و تخفیف های بیشتری در این زمینه برای مصرف کنندگان با بهره وری فراهم می کند. و در حالی که پیشنهادهای زیادی وجود دارد ، Canstar Blue به بررسی این موضوع پرداخته است که می توانید بدون شکسته شدن بانک ، کدام یک از تلویزیون ها را انتخاب کنید.



تلویزیون LED 40 اینچ کامل LED Kogan (سری 7)
با قیمت 269 دلار ، از 359 دلار کاهش یافته است
با داشتن درجه راندمان انرژی 6 ستاره ، مدل Kogan 40 اینچی از ویژگی های بسیاری برخوردار است ، به این معنی که می توانید بدون نگرانی در مورد قبض بعدی برق خود ، به درستی پاهای خود را قرار دهید. با داشتن سه درگاه HDMI ، پخش USB و یک دیواره دیواری قابل اتصال ، به خانه در هر اتاق خانه نگاه خواهد کرد و شامل یک وضوح تصویر 1080 1920 1920 1920 است که تحت تأثیر قرار گرفته است.

فروش جمعه سیاه کوگان

حداکثر 25٪ تخفیف تلویزیون های LED - فقط با مدت زمان محدود

رفتن به سایت


تلویزیون LED LED KK 55 اینچ 4K (سری 8)
با قیمت 449 دلار ، از 599 دلار کاهش یافته است
مدل Kogan 55 اینچی با ارائه وضوح تصویر 2140 × 3840 در Ultra 4K ، از یک پنل ال جی برای تصویر واضح تر استفاده می کند و به شما در استفاده بیشتر از فیلم ها و نمایش های تلویزیونی کمک می کند. با داشتن درگاه USB و چهار ورودی HDMI ، از گزینه های پخش رسانه ای کوتاه نخواهید بود و فضای زیادی برای کنسول بازی مورد علاقه خود نیز دارید. یک دیواره دیواری نیز موجود است ، به این معنی که می توانید آن را در اتاق نشیمن ، اتاق خواب یا حتی در غار مرد خود قرار دهید.



تلویزیون LED LED 32 اینچی هوشمند Kogan (سری 7)
با قیمت 249 دلار ، از 289 دلار پایین آمده است
اگر یک مدل کوچکتر بیشتر از آنچه در نظر دارید ، ممکن است مدل 32 اینچی هوشمند تلویزیون برای شما باشد. از جمله سیستم عامل لینوکس با اتصال Wi-Fi و LAN ، Smart TV امکان آینه سازی صفحه را برای دستگاه های Android و Windows 10 فراهم می کند ، وقتی می خواهید چیزی را در صفحه بزرگ تنظیم کنید ، مفید است. به نظر می رسد با داشتن 6 درجه بهره وری انرژی 6 ستاره ، همراه با ورودی های USB و HDMI متعدد ، تلویزیون هوشمند همه اینها را داشته است و باعث می شود در تعطیلات بی نظیر جلوی مبل آرام گرفته و جلوه کند.



Kogan 43 اینچ 4K LED SmarterTV (Android TV)
با قیمت 519 دلار ، از 599 دلار پایین آمده است
با استفاده از تصاویر 4K با صدای Dolby ، Kogan SmarterTV به نظر می رسد شما و خانواده را سرگرم کند ، با دو درگاه USB و سه ورودی HDMI نیز برای پخش رسانه ها در دسترس است. با اتصال Wi-Fi ، اترنت و بلوتوث ، سرویس پخش دلخواه شما - و همچنین وب سایت های موردعلاقه شما - به راحتی در دسترس هستند و به شما کمک می کنند تا آخرین نسخه ها را بدست آورید. با استفاده از Android TV ، مدل 43 اینچی Kogan از ویژگی Google Assistant با جستجوی صوتی برخوردار است و به شما امکان می دهد نمایش مورد علاقه خود را پیدا کنید حتی اگر نمی توانید از راه دور پیدا کنید.
تلویزیون 55 اینچی OLED Smart 4K
با قیمت 1499 دلار ، از 1699 دلار کاهش یافته است
اگر به دنبال کمی متفاوت بودن هستید ، Kogan علاوه بر این ، مارک های مختلف دیگری از جمله تلویزیون هوشمند OLED 55 اینچی را نیز در اختیار شما قرار می دهد و می فروشد. با داشتن وضوح تصویر 460 40 2140 4K با سرعت 120 هرتز ، رنگهای واضح و سیاههای عمیق تجربه تماشای شما را متحول می کنند و این امر را برای تماشاگران گاه به گاه و همچنین عواملی فیلم ایده آل می کند. از جمله ویژگی های اضافی مانند اتصال Wi-Fi و اترنت به همراه دو درگاه USB و سه ورودی HDMI ، دیگر استفاده از تلویزیون OLED را از بین نمی برید.

بسیاری از معامله های اضافی دیگر برای فروش جمعه سیاه کوگان وجود دارد ، با بسیاری از مدل ها و مارک های تلویزیونی دیگر برای فروش از طریق وب سایت های Kogan و Dick Smith.

معاملات جمعه سیاه به همین جا ختم نمی شود - کوگان نیز در حال کاهش قیمت  وسایل ،  هدفون و  موارد دیگر است . بعلاوه ، جمعه سیاه به معنای  آن است که اگر می دانید در کجا باید خرید کنید صدها نفر در فن های Dyson ، جاروبرقی Dyson  ،  ماشین ظرفشویی Miele و  لوازم خانگی دیگر صرفه جویی کنید .

و اگر به دنبال معاملات در زمینه تلفن همراه و باند پهن هستید ، داغترین پیشنهادات جمعه سیاه از  Telstra ،  Vodafone ،  Boost Mobile  و  OVO Mobile را بررسی کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.