راهنمای خرید یخچال های فلزی ضدزنگ

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

راهنمای خرید یخچال های فلزی ضدزنگ

۲۰۰ بازديد
با توجه به اینکه آشپزخانه اغلب قطب اصلی خانه و همچنین محلی برای سرگرمی است ، زیبایی و چیدمان آشپزخانه شما از اهمیت بالایی برخوردار است. از نظر نورپردازی ، کارایی فضا و چه وسایلی را انتخاب می کنید تا آشپزخانه خود را با تمام تأثیراتی که در عملکرد آشپزخانه شما وجود دارد پر کنید ، که در صورت داشتن یک خانه بزرگ بسیار مهم است.

با توجه به اینکه آشپزخانه مدرن براق طراحی شده است ، وسایل استیل ضدزنگ طی سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، با استفاده از پایان براق بدون در نظر گرفتن طرح رنگی فعلی ، می تواند بسیاری از آشپزخانه ها را تکمیل کند. وسایل استیل ضدزنگ علاوه بر مزایای تمیز بودن آسان ، در بسیاری از خانواده های اویسی به ویژه در مورد یخچال ها کار کرده اند. اگر به فکر خرید یک مورد برای آشپزخانه خود هستید ، در ادامه بخوانید تا بدانید چه گزینه هایی در دسترس است.

یخچالهای استیل ضد زنگ
فیشر و پیکل
یخچال و فریزر بالای فیشر Paykel RF411TLPX6 411L ActiveSmart

اگر یافتن یک مدل از جنس استنلس استیل تنها معیارهای شماست ، شرکت فیشر و پیکیل شما را تحت پوشش قرار داده است ، با این که شرکت نیوزیلند مدل های متنوعی را در پایان فولاد ضد زنگ به مصرف کنندگان Aussie ارائه می دهد. از یخچال های نصب شده بالا گرفته تا مدل های یکپارچه گرفته تا سریال های درب فرانسه ، فیشر و پیکل همه اینها را دارند ، صرف نظر از اندازه خانه.

محبوب ترین مدل های Fisher & Paykel ، دامنه ActiveSmart ، برای خانواده های بزرگتر و با ظرفیت بیش از 600L مناسب است ، همچنین همراه با بسیاری از ویژگی ها و کارکردهای مفید برای نگه داشتن سفر هفتگی شما در خرید و فروش تازه و آماده برای خوردن است. یخچالهای نصب شده بالای و پایین فیشر و پیکل معمولاً ارزانتر از مدل هستند ، اگر کمی آگاه باشید.


همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید:
راهنمای یخچالهای یکپارچهسازی با سیستمعامل
مایکروویو از استیل ضد زنگ
راهنمای ماشین ظرفشویی Benchtop
Hisense به
یخچال و فریزر بالای کوه Hisense به HR6TFF534SD 534L

یکی دیگر از مارک های حاوی یخچال های فولادی ضد زنگ فراوان برای مصرف کنندگان ، Hisense به عنوان سایر مارک های موجود در این صفحه شناخته نمی شود ، اما اجازه ندهید که شما را از تولید کننده چینی کنار بگذارد. Hisense با دامنه گسترده ای نسبت به هر مارک دیگر ، گزینه ارزانتری را به مصرف کنندگان Aussie ارائه می دهد ، اما هنوز هم ویژگی های مختلفی دارد.

بسیاری از یخچال های محبوب Hisense به قابلیت های بدون یخ زدگی و همچنین قفسه های قابل تنظیم ، آب و هوای کنترل رطوبت و همچنین صفحه نمایش ال سی دی در مدل های بالاتر است که به کاربران امکان می دهد بدون توجه به نوع مواد غذایی بهترین نتیجه را از یخچال خود بدست آورند. آنها ذخیره می کنند مدل های Hisense در تعدادی از خرده فروشان لوازم خانگی استرالیا در دسترس هستند.
کلویناتور
یخچال و فریزر بالا Kelvinator KTM5402AA 540L

Kelvinator که در آمریکا تأسیس شده ، مدت هاست که با بیش از 100 سال کار در زیر کمربند خود نمادی در تجارت تبرید است. اولویت بندی سادگی بر تنوع - لزوماً چیز بدی نیست - Kelvinator ممکن است برخی از مصرف کنندگان را بخواهد که بیش از دامنه آن باشند ، اما سایرین طرح های اولیه را به عنوان مبانی پیشنهاد می دهند.

Kelvinator در هر دو مدل نصب شده و پایین نصب شده ، ظرفیت هایی بین 231L و 536L را در اختیار شما قرار می دهد که دامنه بالای کوه گسترده تر است. از دیگر ویژگی های این شرکت می توان به قفسه های شیشه ای Spillsafe ، انبار درب FlexStor و همچنین فن آوری بدون یخ زدگی برای اطمینان از خراب شدن هیچ یک از غذاهای شما اشاره کرد. Kelvinator با قیمت مناسب ، بیشتر مدل ها را زیر قیمت 1000 دلار خراب نمی کند.


ال جی
LG GS B680PL 680L Side by Side Fridge

اگر احتمالاً بزرگترین طیف یخچالهای از جنس استنلس استیل را ارائه می دهید ، LG اگر گزینه ظاهری براق باشد ممکن است گزینه شما باشد. در حالی که به دلیل لوازم و وسایل الکترونیکی آن ، صرف نظر از پایان ، مشهور است ، بسیاری از مصرف کنندگان برای لوازم منزل خود به ال جی مراجعه می کنند ، به این معنی که با این شرکت کره جنوبی احتمالاً با امنیت خواهید داشت.

وسیعی یخچال ال جی شامل مدل های یکپارچه، درب فرانسوی و جانبی توسط سمت مدل، و همچنین به عنوان مدل های سنتی تر، همه از آن در دسترس است با تنوع از ویژگی های و توابع افزوده، تمام ساخته شده است برای نگه داشتن یخچال خود را تمیز و تازه است. برای کسانی که پس از کمی مورد علاقه ، LG همچنین مدلهایی را با قابلیت Door-in-Door و همچنین پنل های کنترل LED برای ایجاد یخچال های کاربر پسند فراهم می کند.


همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید:
راهنمای شامپو فرش
ماشین آلات شستشوی توپی
بررسی مایکروویو همرفت
سامسونگ
یخچال و فریزر سامسونگ 603L Side By Side SRS603HLS

مورد علاقه خانوارهایی که دوست دارند با فن آوری به روز باشند ، بسیاری از یخچال های سامسونگ با Family Hub همراه هستند و به کاربران این امکان را می دهد تا یادداشت ها را ترک کنند ، به صورت آنلاین خرید کنند یا حتی بدون باز کردن درب ، داخل یخچال بنشینند و به شما امکان می دهند چه چیزی را انتخاب کنید شما می خواهید بدون اجازه دادن هوای سرد بخورید.

شرکت کره‌جنوبی انواع مدلهای مختلفی را در اختیار شما قرار داده است که فولاد ضدزنگ در تمام انواع مدل موجود است و طیف گسترده ای را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا بتوانند متناسب با خانه و آشپزخانه خود انتخاب کنند.

ویژگی Twin Cooling سامسونگ همچنین به شما امکان می دهد تا غذا برای مدت طولانی تری نرم شود و پنج حالت در اختیار کاربران باشد. این موارد شامل حالت تعطیلات و همچنین حالت های Economy و MiniBar است که بسته به اینکه در کدام حالت انتخاب کنید می توانند دمای یخچال و فریزر را تغییر دهند.
وستینگهاوس
یخچال وستینگهاوس WHE6000SA

به طور مشابه با Kelvinator ، Westinghouse نام خانوادگی در بازار یخچال و فریزر بوده است ، به طوری که شرکت آمریکایی یکی از متنوع ترین از نظر مدل موجود برای مصرف کنندگان است. Westinghouse با داشتن ظرفیت هایی در تمام اندازه های خانگی ، می تواند گزینه ای برای شما باشد.

صرف نظر از اولویت شما برای مدل های یکپارچه ، درب فرانسه ، در کنار هم یا مدل های سنتی ، Westinghouse به احتمال زیاد شما را پوشش داده است ، با استفاده از فولاد ضد زنگ در سراسر محدوده. توابع اضافی شامل آب و یخچال و همچنین توابع FlexSpace و FlexStore به شما کمک می کند تا بدون اینکه میوه و سبزیجات را جمع کنید ، در فروشگاه های مواد غذایی مناسب باشید. برخی از مدل ها حاوی یک محفظه FamilySafe قابل تعویض و همچنین زنگ تایمر نوشیدنی است که به کسانی که دوست دارند سرگرمی کنند کمک می کند.


آیا یخچال استیل ضدزنگ ارزش پول دارد؟
ظاهر اصلی براق و تمیز کردن آسان ، بدون اینکه تصمیم بگیرید که آشپزخانه خود را با یخچال استیل ضدزنگ بخرید یا خیر ، کاملاً مورد توجه شما خواهد بود. در حالی که ممکن است دیگران رنگ و لعاب را مهمترین عامل برای خرید یک محصول جدید بدانند ، برخی دیگر ممکن است احساس متفاوتی داشته باشند و در اولویت بندی قرار گیرند تا زیبایی خاصی در خانه خود ایجاد کنند. در نتیجه انتخاب یخچال یک انتخاب بسیار فردی است.

صرف نظر از اینکه در کدام اردوگاه قرار داشته باشید ، بهتر است ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید ، زیرا ممکن است برخی از مارک های تجاری را در رابطه با فناوری صرفه جویی در انرژی و همچنین ظرفیت و ویژگی های اضافی مناسب تر برای خانواده خود بدانید. با استفاده از یخچال های ساخته شده برای ماندگاری ، خرید جدید بیشتر سرمایه گذاری است ، بنابراین می پردازد که بتوانید در اطراف خود خرید کنید و یک مورد مناسب برای شما پیدا کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.