راهنمای ماشینهای لباسشویی وان دو قلو

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

راهنمای ماشینهای لباسشویی وان دو قلو

۲۱۶ بازديد
اکنون می توانید با شمع های بی پایان لباس های کثیف خداحافظی کنید ، با این که عصر جدیدی از ماشین های شستشوی وان دوقلوی راهی شما می شود. اینها از لحاظ ظاهری کاملاً جدید هستند و از ساختار سنتی وان دوقلوی با طبل های بزرگتر بهره می برند. اما آیا آنها ارزش اضافی دارند؟ از راهنمای ما پیروی کنید تا همه چیزهایی را که باید در مورد این ماشینهای درام دوتایی یاد بگیرید و در صورت وجود بهترین انتخاب برای شما هستند ، دنبال کنید.

چرا یک ماشین لباسشویی وان دوقلو خریداری می کنیم؟
چرا یک ماشین لباسشویی وان دو قلو خریداری می کنید

تعداد زیادی از شستشو در پایان هفته می تواند هنگام تعطیلات در خانه منتظر بماند تا فقط بار دوم را روشن کنید. ماشین لباسشویی دوقلو روشی مناسب برای صرفه جویی در وقت شما و همچنین فضای مناسب است که بیشتر وان های دوقلوی یکی از قسمت های دیگر خود را جمع می کنند. با ترکیب دو وان در یک دستگاه ، می تواند گزینه ای مقرون به صرفه تر از خرید یک ماشین لباسشویی دوم برای خانه شما باشد.

شاید داشتن دو واشر جداگانه در یک اتاق رختشویی خیلی کاربردی نباشد ، بنابراین خرید یک واشر دو در یک نیز می تواند راهی مفید برای جدا کردن سفیده ها از رنگ ها باشد یا به سادگی یک شستشوی کوچک از وسایل ظریف یا پشم را بدون انتظار انجام دهید. یک بار کامل برای جمع کردن

ماشین لباسشویی وان دو قلو چگونه کار می کند؟
همانطور که از نام آن پیداست ، این وسایل با دو وان طراحی شده اند ، معمولاً با دو محدودیت ظرفیت متفاوت - یکی اندکی کمتر از دیگری. بسته به مدل ، واشر فشار بیشتر ظرفیت جلو برای بارهای عادی طراحی شده است ، خصوصاً موارد بسیار سنگین که امکان شست و شوهای گرم و سرد را دارند. واشر کوچکتر - یا در قسمت بالای آن یا در پایین دستگاه - برای مواردی که به راحتی خیس شده اند و همچنین برای بارهای مخصوص استفاده می شود ، استفاده می شود و معمولاً یک چرخه شستشوی فقط سرد است.

همچنین نسل قدیمی دستگاه های شستشوی وان دوقلوی نیز وجود دارند که به روشی کمی متفاوت عمل می کنند. اینها به طور معمول به دو قسمت تقسیم می شوند - از طرف دیگر ، وان شستشو و طرف دیگر برای چرخاندن لباس های شما طراحی شده اند و رطوبت را از بین می برند تا از زمان کمتری در خط خشک کردن استفاده کنید. شما باید دستگاه را با آب به صورت دستی پر کنید ، که ممکن است یک سقوط باشد اما به این معنی است که شما چقدر آب را انتخاب می کنید ، که برای حومه های دارای محدودیت آب ایده آل است. آب همچنین به طور خودکار تخلیه نمی شود و به شما امکان می دهد آب خود را دوباره بازیافت کنید - برای باغ خود.
آیا می توانید همزمان از هر دو وان استفاده کنید؟
ماشین های لباسشویی وان دوتایی برای شستشو همزمان هستند. آب و هوای شما شمع سفیده یا لباس کودک دارید که نیاز به شستشوی جداگانه دارند ، این ماشین های لباسشویی می توانند همزمان با چرخه های جداگانه و مواد شوینده کار کنند.

ماشین های شستشوی وان دوقلو چقدر کارآمد هستند؟
در حالی که واحدهای ظرفیت بزرگتر تمایل به افزایش مصرف انرژی دارند ، آخرین ماشینهای شستشوی وان دوگانه به طور معمول دارای چهار ستاره و دارای رتبه های ستاره انرژی هستند . با طراحی یک طبل با ظرفیت کمتر ، می توانید یک بار کوچک را بدون مصرف انرژی درام با ظرفیت بزرگ بشویید ، که یک نکته هم هست. سرعت چرخش زیاد در برخی مدل ها نیز با کاهش زمان استفاده از واشر ، باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی می شود.

چه کسی ماشین لباسشویی وان دوقلو را می فروشد؟
خشک کن واشر LG
خشک کن واشر LG

ال جی دو مدل ماشین لباسشویی با دوقلو تولید می کند - Signature TWINWash 10kg / 6kg Washer Dry Combo (تصویری) و LG TWINWash 18.5kg Total Washing Load. اینها بیشتر به جای ماشینهای شستشو شبیه به یخچال ها هستند ، در حالی که محفظه پایین به گونه ای طراحی شده است که به روشی مشابه یخچال فریزر باشد. مدل LG Signature دارای 4/5 ستاره برای رتبه بندی انرژی و انرژی WELS است. همچنین حداکثر سرعت چرخش آن 1600 دور در دقیقه است و یک لوازم خانگی قدرتمند برای خانواده 5+ را فراهم می کند.

خشک کن واشر LG TWINWash Dual Washer Combo (TWIN171216T) دارای درام اصلی با ظرفیت 16 کیلوگرم (گرم / سرد) با سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه و مینی واشر 2.5 کیلوگرمی (فقط سرد) در قسمت پایین است. هنگام جابجایی به انتخاب خشک کن ، بار 9 کیلوگرمی را امکان پذیر می کند. چندین ویژگی اصلی این مدل شامل گزینه مکث و اضافه کردن است ، در صورت نیاز به ریختن چیز دیگری. همچنین برای سیستم LG Turbo Clean افتخار می شود ، چرخه شستشو را با استفاده از پشت سر هم کوتاه اسپری آب از نازل های واقع در قسمت جلویی کوتاه می کند. از طبل
این دوره جدید ماشین های لباسشویی همچنین به شما امکان می دهد دستگاه را از کف دست - از طریق تلفن هوشمند کنترل کنید. برنامه LG Smart THINQ به شما امکان می دهد تا از راه دور از راه دور ماشین لباسشویی را شروع کرده و حتی آن را رصد کنید ، همچنین میزان مصرف انرژی را ردیابی کرده و از هرگونه عیب یابی استفاده کنید. ضمانت 2 ساله و ضمانت کار و 8 سال در موتور درایو مستقیم اینورتر (فقط قطعات) وجود دارد. برچسب قیمت خرده فروشی 3،999 دلار است ، بنابراین اگر می خواهید در یکی از این موارد سرمایه گذاری کنید ، می توانید پس انداز کنید.

رتبه بندی انرژی: 4 ستاره (واشر) و 2.5 ستاره (خشک کن)
WELS Water Water: 4 ستاره
ارتفاع: 1340 میلی متر


واشر واشر سامسونگ
واشر واشر سامسونگ

سامسونگ همچنین یک مدل وان دوگانه را منتشر کرده است - واشر Flex Wash 16kg / 2.5kg. طبل بزرگ با ظرفیت 16 کیلوگرم به شما امکان می دهد به جای جدا کردن چندین تخته ، حوله ها یا حوله های بزرگتر را با یک بار انجام دهید. یک ویژگی "اضافه کردن درب" وجود دارد ، که به شما امکان می دهد تا هر آیتم از دست رفته مانند جوراب گمشده را در راه اضافه کنید.

تعدادی از برنامه های ارائه شده با این ماشین لباسشویی از جمله - Bubble Wash & Bubble Soak. گفته می شود Bubble Wash قبل از شروع چرخه ، مواد شوینده ، آب و هوا را با هم مخلوط می کند تا در ایجاد حباب های کف ایجاد شود در حالی که Bubble Soak یک چرخه قبل از شستشو برای کمک به خیساندن وسایل بسیار آلوده قبل از شروع شستشو است.

به طور مشابه LG ، شما این توانایی را دارید که واشر را از طریق یک برنامه کنترل کنید. برنامه هوشمند هوشمند واشر سامسونگ توانایی شروع شستشو ، ردیابی پیشرفت ، چرخه سوئیچ و نظارت بر سیستم خطای Smart Check Smart را از طریق Wi-Fi برای هرگونه عیب یابی دارد. ضمانت قطعات موتور 11 ساله در این دستگاه وجود دارد. انتظار دارید نزدیک 3000 دلار برای این دستگاه بپردازید.

رتبه بندی انرژی: 4 ستاره
WELS Water Water: 4 ستاره
ارتفاع: 1192 میلی متر
واشر دوشیر حایر
واشر دوشیر حایر

مو دارای دو مدل با توانایی دوگانه از جمله موهای 4kg / 8kg Twin Tasker و Hair XPB60-287S 6kg Top Load Twin Tub است. Twin Tasker دو درام یکی را در بالای دیگری با هم ترکیب کرده است و در مجموع ظرفیت بار 12 کیلوگرمی را برای شما برای خانواده 4+ ایده آل می کند. هر دو وان امکان دمای متغیر را دارند و حداکثر سرعت چرخش آن 1500 دور در دقیقه است. قیمت آن حدود 2،500 دلار است و دارای 5 سال قطعات و ضمانت نیروی کار است.

رتبه بندی انرژی: 3 ستاره (وان 4 کیلوگرم) و 4 ستاره (وان 8 کیلوگرم)
WELS Water Rating: 4 ستاره (وان 4 کیلوگرم) و 4.5 ستاره (وان 8 کیلوگرم)
ارتفاع: 1280 میلی متر
مدل XPB60-287S (تصویر) یک واشر دوقلوی سنتی تر و بدون ویژگی های پیشرفته با تکنولوژی بالا است. این برای شستشو و چرخش لباس به طور جداگانه با ظرفیت بار 6 کیلوگرم طراحی شده است. می توانید هر دو طرف را یکجا استفاده کنید. در حالی که هنوز هم باید لباسهای خود را آویزان کنید ، وان چرخش قصد دارد با یک چرخه 5 دقیقه بیشتر رطوبت را از بین ببرد. دارای برچسب قیمت خرده فروشی 449 دلار و ضمانت 2 ساله است.

رتبه بندی انرژی: 2.5 ستاره
ارتفاع: 920 میلی متر


واشر تومورهای لیمری
به طور مشابه مدل مو در بالا ، ماشین لباسشویی Lemair LTT8 8kg Top Load Twin Tub یک ماشین لباسشویی دستی است. دارای سرعت چرخش 1300 دور در دقیقه و 3 برنامه داخلی است. برای نگهداری آسان و یک عمل ساده فریب خورده است. RRP برای این واشر دوقلو 499 دلار است و با 2 سال ضمانت برای آرامش خاطر همراه است.

رتبه بندی انرژی: 1.5 ستاره
ارتفاع: 957 میلی متر


آیا باید ماشین لباسشویی وان دوتایی بخرم؟
وان دوتایی مطمئناً می تواند راهی مناسب برای صرفه جویی در وقت شما در هنگام انجام شستشو باشد. این ممکن است ارزش سرمایه گذاری ، به ویژه برای خانواده های بزرگتر داشته باشد ، زیرا این امکان را به شما می دهد که دو بار را به طور همزمان انجام دهید. با داشتن مدل های خاص از ویژگی خشک کن اضافی ، به ترکیب دو دستگاه در یک دیگر کمک می کند و باعث صرفه جویی در فضای شما می شود. وان کوچکتر جداگانه ممکن است راحتی بیشتری را برای بارهای کوچک شستشو مانند لباس کودک یا تجهیزات ورزشی فراهم کند.

با این وجود عاقلانه است که قبل از خرید یکی از این پسران بد ، دقیقاً چه نیازهای شستشوی شما را در نظر بگیرید. اگر زوج هستید و به تنهایی زندگی می کنید ، ممکن است بهترین خرید با لوازم خانگی باشد که در مقایسه با ماشین لباسشویی استاندارد شما ، نیاز به فضای بزرگتری دارد. اما اگر شما یک زن و شوهر هستید که ترجیح می دهید لباس را بطور جداگانه بشویید - مانند تبلیغ Haier - پس شاید برای شما ساخته شده باشد.

واشر فن آوری پیشرفته دارای برچسب قیمت بالایی است ، بنابراین ممکن است دوست داشته باشید جوانب مثبت و منفی را وزن کنید. مدل های خاصی وجود دارد که فقط یک وان را برای شستشو می دهد و دیگری برای خشک کردن اما با این وجود موجب صرفه جویی در فضای مصرفی می شود. از آنجا که انتخاب زیادی در بازار وجود دارد ، ممکن است دوست داشته باشید در اطراف خود خرید کنید و دریابید که چه چیزی برای شستشوی شما بیشتر مناسب است - خواه این یک ماشین لباسشویی دوتایی باشد یا چیز دیگری.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.