قابل اطمینان ترین لوازم خانگی

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

قابل اطمینان ترین لوازم خانگی

۲۱۱ بازديد
تحقیقات Canstar Blue هر ساله مارک های لوازم خانگی را در معرض آزمایش قرار می دهد و مصرف کنندگان محصولات سفید خود را بر روی عواملی مانند طراحی ، سهولت استفاده و ارزش پول ارزیابی می کنند. اما برای بسیاری از خانواده های بزرگ ، سؤالی که می خواهند بیش از سایرین به آن پاسخ دهند این است: کدام لوازم مطمئن ترین هستند ؟

وقتی در مورد قابلیت اطمینان یا عملکرد صحبت می کنیم ، اساساً منظور ما وسایلی است که خراب نمی شوند یا به طور کلی برای کاربرانشان مشکل ایجاد می کنند. اگر تا به حال متعلق به ماشین لباسشویی معتدل یا ماشین ظرفشویی فاقد وسایل نقلیه هستید ، دقیقاً می دانید چه می گوییم.

بنابراین ، مطمئن ترین لوازم خانگی کدام هستند؟ ما رتبه های مشتری خود را از سال گذشته بررسی کرده ایم تا شما را در مسیر درست قرار دهیم. برخی از مارک های ذکر شده در رتبه های کلی رضایت ما قرار نگرفته اند ، اما گاهی اوقات قابلیت اطمینان از مواردی مانند طراحی ، سکوت یا قیمت اهمیت بیشتری دارد و بسیاری از مصرف کنندگان بدون شک اعتماد به نفس و عملکرد پنج ستاره را در نظر می گیرند.

تهویه هوا
قابل اطمینان ترین: فوجیتسو جنرال ، میتسوبیشی برقی

Fujitsu General و میتسوبیشی برقی معتبرترین مارک هایی بودند که از رده بندی جدید تهویه مطبوع ما بیرون می آمدند . در حقیقت ، آنها همچنین دارای دو بالاترین امتیاز بودند ، بنابراین می توانید راحتی منزل خود را با دستان ایمن در نظر بگیرید. کسب پنج ستاره برای هر دو قابلیت اطمینان و ارزش پول یک تأیید زنگ است.

یخچال ها
قابل اطمینان ترین: LG، Kelvinator، Westinghouse

برای اطمینان در آخرین رده بندی یخچال های ما ، ال جی ، کلویناتور و وستینگ هاوس به پنج ستاره پنج ستاره اهدا شد . ال جی در کل بالاترین امتیاز را داشت و در هر دسته بندی حداکثر امتیاز را کسب می کرد ، اما کلویناتور و وستینگهاوس نیز نتایج محکمی را در این برد کسب کردند.

ماشین ظرفشویی
قابل اطمینان ترین: میله

در آخرین بررسی سالانه ما در مورد ماشین های ظرفشویی ، تنها یک مارک ، میلی ، دارای یک ارزیابی عملکرد پنج ستاره شناخته شد . شما می دانید که آنها درباره مهندسی آلمان چه می گویند! در حالی که سایر تولید کنندگان با چهار ستاره نزدیک بودند ، میلا تقریباً در هر رده ای مجری استعدادیابی بود. به نظر می رسد وقتی صحبت از ماشین ظرفشویی می شود ، آنچه را می پردازید پرداخت می کنید.

اجاق گاز
قابل اطمینان ترین: بوش ، میله

اگر قابلیت اطمینان و حتی توزیع گرما اولویت های شما در مورد اجاق گاز باشد و احتمالاً اینگونه باشد ، ممکن است بخواهید به Bosch یا Miele هم نگاه کنید. از یک میدان شلوغ در آخرین مقایسه ما با اجاق گاز ، این دو مارک از هم ایستاده اند ، با بوش بالای شمع برای رضایت کلی.

خشک کن لباس
قابل اطمینان ترین: الکترولوکس

جدیدترین بررسی مشتری ما نشان داد که الکترولوکس از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان در هنگام خشک کن لباس پیشرو است. با این حال ، این کافی نبود تا این برند به طور کلی در صدر جدول قرار بگیرد ، در حالی که فیشر و پیکل موفق به کسب پنج ستاره در هر رده به جز عملکرد و قابلیت اطمینان می شوند.

ماشین های لباسشویی لودر برتر
قابل اطمینان ترین: Fisher & Paykel، LG

برخی از مارک هایی که قبلاً در این بررسی دیدیم دوباره ظاهر می شوند ، در حالی که فیشر و پیکل و ال جی افتخارات برتر را برای عملکرد و قابلیت اطمینان نسبت به ماشین های شستشوی لودر برتر خود دارند . فیشر و پیکل به خوبی عمل کردند و پنج ستاره در سراسر تخته دریافت کردند!

ماشین های لباسشویی لودر جلو
قابل اطمینان ترین: میله

میلی با کلاه ایمنی قابل اعتماد! ماشین های لباسشویی لودر جلو با نام تجاری Premium تنها دریافت کننده امتیاز پنج ستاره برای عملکرد و قابلیت اطمینان در آخرین مقایسه ما و همچنین دریافت پنج ستاره در هر دسته دیگر بود. هیچ برند دیگری برای هر یک از معیارها پنج ستاره کسب نکرد که مطمئناً در مورد کیفیت ماشین های لباسشویی میلی چیزهای زیادی می گوید.

همه چیز در مورد قابلیت اطمینان؟

یک موضوع متداول از تحقیقات ما این است که مصرف کنندگان اغلب از عملکرد و قابلیت اطمینان وسایل اصلی خانه خود ناامید شده اند. برای اکثر خانوارها ، مواردی مانند ماشین لباسشویی ، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی چندین سال خواهد بود ، بنابراین باید تحقیقات خود را انجام دهد. همه می خواهند معامله کنند ، اما خیلی زود فراموش خواهید کرد که اگر لوازم خانگی جدید شما را پایین بیاورد ، چقدر هزینه پرداخت کرده اید و می توانید موهای خود را بیرون بکشید. این بدان معنا نیست که همه لوازم ارزان قیمت غیرقابل اعتماد هستند ، اما همانطور که اشاره کردیم ، اغلب آنچه را پرداخت کرده اید دریافت می کنید.

بنابراین اگر قابلیت اطمینان طولانی مدت در دستور کار شما قرار دارد ، امیدواریم که این بررسی مفید واقع شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.