بهترین تلویزیونهای سال 2018

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

بهترین تلویزیونهای سال 2018

۲۱۷ بازديد
با معرفی رایانه ، اینترنت و سپس لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند در زندگی شخصی ما ، تلویزیون به نقشی کم اهمیت تر تبدیل شده است. این کشور دیگر تنها خروجی به دنیای خارج نیست و دیگر مهمترین منبع اخبار و رویدادها نیست ، بلکه به منبع سرگرمی تبدیل شده است. این امر در انواع برنامه های تلویزیونی که اکنون تولید می شود ، مشهود است و به تدریج به سریال های طولانی ، مسابقات ، برنامه های انتخاب استعداد و سایر برنامه های وقت گیر تبدیل می شود.


سال به سال تلویزیون پیشرفت می کند پیشرفت می کند. سازندگان تلویزیون خدمات بیشتری را به آن اضافه می کنند تا استفاده راحت تر ، هیجان انگیز تر و همچنین جذاب تر برای مصرف کننده فعلی باشد. در سال 2018 ، تلویزیون ها از گذشته پیشرفته تر شدند. با این حال ، قبل از خرید باید اطمینان حاصل کنید که بالاترین کیفیت را برای پول خود به دست می آورید ، به خصوص که قطعه ای است که برای مدت طولانی زندگی می کند و انتظار می رود سال ها در خانه شما باقی بماند.

برای همین فکر کردیم لیستی از بهترین تلویزیونهای سال 2018 را لیست کنیم که لیاقت داشته باشید هنگام مراجعه به فروشگاه ها برای خرید یک تلویزیون ، در نظر بگیرید.

سری هوشمند فوق العاده سامسونگ Flat Ultimate (65 اینچ)
سری هوشمند فوق العاده سامسونگ Flat Ultimate (65 اینچ)
سری هوشمند فوق العاده سامسونگ Flat Ultimate (65 اینچ)
با استفاده از این دستگاه ، سامسونگ با کیفیت 4K خود بسیار قدم مهمی برداشته است. همانطور که در مورد دستگاه های سامسونگ مشخص است ، تمرکز اصلی این صنعت روی رنگ است. دستگاه جدید از عمق بیشتری برخوردار است و تضاد واضح تری بین سیاه و سفید ارائه می دهد. این دستگاه همچنین جزئیات و رنگ های بسیار واضح تری را ارائه می دهد که نمایش ها و بازی های مورد علاقه شما را زیباتر می کند. دستگاه جدید سامسونگ همچنین علاوه بر یک کنترلر یکپارچه برای کنترل کلیه دستگاه های متصل ، از طراحی 360 درجه ای ویژه ای نیز بهره می برد که در هر کجا نصب نیز بسیار هوشمندانه به نظر می رسد.

پاناسونیک ورا TX-40DX700B
پاناسونیک ورا TX-40DX700B
پاناسونیک ورا TX-40DX700B
این دستگاه پاناسونیک در بین دستگاههای متوسط ​​قیمت بهترین قیمت را دارد. صفحه نمایش خیره کننده 4K و قابلیت HD یکپارچه را ارائه می دهد. تلویزیون ارائه رنگ های تیز و دقیق ، کاهش کامل پالس و طیف گسترده ای از گزینه های ویرایش تصویر.

Panasonic دارای طیف خوبی از برنامه های ارتباطی و همچنین سیستم ضبط است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا برنامه ها ، منابع و کانال های تلویزیونی را برای دسترسی آسان در صفحه اصلی نصب کنند.

TCL 32S305  
TCL 32S305  
TCL 32S305
یکی از دستگاههای پیشنهادی در بین سایر شرکتهای تلویزیونی به یکی از دلایل اصلی ، قیمت. TCL 32S305 32 اینچی ، تولید شده توسط شرکت چینی در حال افزایش ، تأیید واقعی این اصل است و کلیه کسانی که به دنبال کیفیت هستند را راضی خواهد کرد.

TCL 32S305 تمام خدمات مورد نیاز را از طریق یک تلویزیون هوشمند ارائه می دهد اما هزینه آن کمتر از 200 دلار است. صفحه نمایش 720p و سرعت تجدید 60Hz را ارائه می دهد.

این دستگاه دارای سه ورودی HDMI ، یک ورودی USB ، یک ورودی هدفون و یک خروجی نوری و کامپوزیت برای اتصال به سایر دستگاه های الکترونیکی است.
Skepter E246
Skepter E246
Skepter E246
اگر هنوز DVD دارید ، می توانید از آنها در این مینی تلویزیون از Skepter استفاده کنید. تلویزیون اندازه 24 اینچ 720 پیکسل را ارائه می دهد و می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد و دارای یک دستگاه پخش دی وی دی داخلی است.

این دستگاه دارای نور پس زمینه Skylight ، طراحی بیرونی هوشمندی را ارائه می دهد و از رنگ های روشن و تصویری با وضوح بسیار بالا تا 16: 9 بهره می برد. اتصال HDMI و USB را ارائه می دهد.

سامسونگ UN55MU700
سامسونگ UN55MU700
سامسونگ UN55MU700
بهترین از همه برای گیمرها. این مدل یک طراحی جذاب و یک تصویر عالی ارائه می دهد که می تواند همه گیمرها و معتادان تلویزیون را راضی کند.

6362: 1 نسبت کنتراست و فناوری یکنواختی سیاه خیره کننده بدان معنی است که صحنه های تاریک حتی در اتاق های تاریک یا اتاق بازی بسیار بهتر به نظر می رسند. همچنین بسته بندی گسترده ای با رنگ ارائه می دهد و رنگ هایی با وضوح بالا تولید می کند و آماده نمایش تصاویر 4K به هر معنی کلمه است.

سونی X900E
سونی X900E
سونی X900E
Sony X900E کیفیت تصویر را ارائه می دهد که می تواند با فناوری Android و جستجوی صوتی ترکیب شود. چندین سونی X900E وجود دارد از جمله صفحه نمایش 49 اینچی ، 55 اینچی ، 65 اینچ و 75 اینچ. همه این انواع عملکرد نمایشگر عالی را ارائه می دهند. از نظر فناوری با کیفیت بالا ، سونی رنگهای واضح تر و اشباع تری دارد.

LG 55UJ770
LG 55UJ770
LG 55UJ770
خالص ترین و با کیفیت ترین تصویری که می توانید با صفحه نمایش با وضوح 2160 پیکسل تصور کنید. سیستم HDR با همکاری Dolby Vision نمایش فوق العاده ای را در هر صحنه ارائه می دهد. این عملکرد توسط سازگاری به عقب دالبی ویژن و دامنه پویا ال جی پشتیبانی می شود.

اعوجاج رنگ با فن آوری رنگی دقیق و دقیق و طبیعی اصلاح می شود. ال جی از سیستم تعویض داخل هواپیما برای نمایش منسجم تر و گسترده تر استفاده می کند.

البته اینها همه دستگاه ها نیستند ، اما در اینجا ما سعی کرده ایم از هر شرکتی بهترین تلویزیون را از دیدگاه خود انتخاب کنیم. هر دستگاه موجود در این لیست برتری خود را نسبت به سایر دستگاه ها دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.