بهترین آبمیوه گیری ها (واقعی 2019)

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

بهترین آبمیوه گیری ها (واقعی 2019)

۲۱۸ بازديد
آبمیوه گیری های جامد برای داشتن آبمیوه مناسب و سالم از مهمترین وسایل خانه ما هستند. از آنجا که مشخص نیست که چگونه میوه‌های میوه گرفته شده از خارج تولید می شود ، برای بزرگسالان و کودکان نیز تهیه میوه میوه در خانه از میوه های ارگانیک موجود در بازار بسیار مفید است .. در بازار ، دمای میوه جامد توسط طیف گسترده ای از مارک ها با طیف گسترده ای از خواص مختلف ارائه می شود. به طور کلی ، بسیاری از افراد برای خرید آبمیوه گیری جدید مشکل جدی دارند زیرا نمی دانند به دنبال چه چیزی باشند. به همین دلیل ، با پرداخت پول زیاد توسط فروشندگان مخرب می توانید آبمیوه گیری بی کیفیت بگیرید. به همین دلایل ، دانستن اینکه چه ویژگی هایی هنگام خرید آبمیوه گیری جدید مهم هستند به شما در خرید یک آبمیوه گیری با کیفیت کمک می کند و پول خود را بیرون نمی اندازید. در این مقاله نکات مهمی را ذکر کردیم که هنگام خرید آبمیوه گیری جامد باید به آنها توجه کنید تا بتوانید آب میوه میوه را در خانه خود به روشی سالم و با کیفیت بنوشید.

فهرست مطالب    
نکات مهمی که هنگام خرید آبمیوه گیری باید در نظر بگیرید


 

در هنگام خرید آبمیوه گیری ، به نفع شماست که با استفاده از مشخصات فنی آن ، آب میوه را خریداری کنید. در این مقاله ، مهمترین نکاتی که هنگام خرید آبمیوه گیری باید به آن توجه داشته باشید مواد لازم و توضیحات آنها است. اگر به ترفندها و ظرافت هایی که ارائه کرده ایم توجه کنید ، می توانید آبمیوه گیری خود را به راحتی خریداری کنید.

قدرت موتور
یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید آبمیوه گیری باید مورد توجه قرار گیرد قدرت موتور آبمیوه گیری است. هرچه قدرت موتور آبمیوه گیری بیشتر باشد ، آب بیشتری از میوه های پرتاب شده به داخل آن می گیرد. در حقیقت ، حذف آب برخی از سبزیجات و میوه های سخت مانند هویج کار دشواری است و دستگاه هایی با قدرت موتور پایین قادر به استخراج آب از این میوه ها نیستند. برای استفاده موثر از آبمیوه گیری باید حداقل 700 وات باشد.

اندازه منطقه ورودی میوه
آبمیوه گیری های میوه ای جامد با منطقه ورودی میوه بزرگ ، از نظر استفاده راحتی بیشتری را ارائه می دهند. می توان آب میوه ای مانند سیب یا گلابی را در یک زمان با آبمیوه گیری که دارای یک ورودی بزرگ است ، فشار داد. وسایلی که دارای یک محل ورود میوه کوچک هستند ، دارای شرایط دشواری مانند تقسیم میوه ها و ریختن هر قطعه به صورت جداگانه خواهند بود.

سوراخ های فیلتر
سوراخ های فیلتر دستگاه در هنگام خرید آبمیوه گیری باید مورد توجه قرار گیرد تا حداکثر عملکرد از میوه فشرده شده به دست آمده و از خشک بودن پالپ اطمینان حاصل شود. اگر سوراخ های فیلتر کوچک باشد ، می توان بالاترین عملکرد را از میوه فشرده به دست آورد.

گارانتی
ضمانت در خرید لوازم خانگی برقی نیز مهم است. مارک هایی در بازار وجود دارند که 2-3 تا 4 سال ضمانت می دهند. انتخاب این مارک ها برای شما مهم است که به طور موثر از دستگاه خود استفاده کنید.

توجه به اینکه برند دارای شبکه خدمات گسترده ای باشد ، بسیار مهم است ، زیرا مارکی که آبمیوه گیری را خریداری کرده اید ، مانع از استفاده مجدد دستگاه خود در موقعیت های منفی شما نمی شود.

کدام یک از عصاره های تجاری آب میوه ای؟ بهترین نکات آبمیوه گیری
در این مقاله ، ما به منظور تسهیل کار خود ، بهترین انواع آبمیوه گیری های جامد از مارک های مختلف را برای شما گردآوری کرده ایم و اطمینان حاصل می کنید که می توانید وسیله ای متناسب با نیازهای خود تهیه کنید. وقتی مارک های آبمیوه گیری موجود در بازار را بررسی می کنیم ، بهترین شرکت های این محصول Arnica ، Arzum ، Bosch ، Fa******* ، Homend ، Kenwood ، King ، Sinbo و Philips هستند. همه این مارک ها از آب میوه های جامد با کیفیت بالا و همچنین آبمیوه گیری های جامد پایین برخوردار هستند. بنابراین تعیین نیازهای شما و خرید آبمیوه گیری بسیار مهم است.

Arnica Ekovita Plus 1200W
با قدرت موتور 1200 وات ، برند Arnica Ekovita Plus یک آبمیوه گیری بسیار قدرتمند با یک ظرف میوه ای بسیار بزرگ است. اکویتا پلاس با قیف خمیر 2 لیتری محصولی است که می توانید با بدنه استیل ضدزنگ خود سالها از آن استفاده کنید.

Ekovita Plus 1200W مجهز به قفل ایمنی است تا به شما در استفاده از دستگاه به روشی ایمن کمک کند. Ekovita Plus 1200W یک آبمیوه گیری بسیار موفق با قدرت موتور بالا است.

آرزوم میویکس


 

Arzum Meyvix که با استحکام و کیفیت آن با فیلتر استیل و بدنه استیل ضد زنگ آن تأکید می شود ، یک ظرف میوه ای بسیار بزرگ دارد. این امکان را به شما می دهد که میوه های خود را به طور کلی با این مخزن میوه بزرگ فشار دهید. با قدرت موتور 1000 وات ، می توانید میوه سختی مورد نظر را به راحتی فشرده کنید. علاوه بر این ، می توانید میوه های سخت را به راحتی له کنید.

Arzum Meyvix که دارای یک ظرف آب میوه ای 1.5 لیتری است ، از مخلوط کردن آب میوه و فوم با ظرف فوم آن جلوگیری می کند و به شما اجازه می دهد تا آب میوه ای خوشمزه تری را برای سلیقه خود به دست آورید. Arzum Meyvix یک آبمیوه گیری با کیفیت بالا و دارای یک پایه ایمنی بدون لغزش است ، بنابراین در طول چرخش مشکلی ندارید.

Trendyolda ارزانترین قیمت
Bosch Mes 25A00


 

Bosch ، تولید کننده مشهور جهانی کالاهای سفید آلمان ، همچنین دارای محصولاتی است که در زمینه آبمیوه گیری های جامد ایستادگی می کنند. Bosch mes 25A00 با قدرت موتور 700 وات ، به شما امکان می دهد تا انواع میوه ها را به راحتی فشرده کنید ، به دلیل منطقه بزرگ میوه واردش 75 میلی متر ، این امکان را به شما می دهد تا میوه های خود را به شکلی کاملاً فشار دهید.

با استفاده از فیلتر و تیغه های استیل ضد زنگ ، Bosch mes 25A00 با خیال راحت قابل استفاده است و با داشتن ظرف آب 1.5 لیتری آب و جداسازی کف آن ، استفاده بسیار راحت را ارائه می دهد. Bosch mes 25A00 یکی از آبمیوه گیری های جامد است که می توانید برای تهیه آبمیوه های سالم و خوشمزه انتخاب کنید.

Trendyolda ارزانترین قیمت
کوکتل Fa******* 1000W


 

کوکتل Fa******* 1000W ، که می تواند به عنوان آبمیوه گیری و مخلوط کن استفاده شود ، با این ویژگی از رقبای خود ایستادگی می کند. به لطف قدرت موتور 1000 وات ، این امکان را به شما می دهد که بخاطر کانال فشار گسترده آن ، همه میوه ها را به راحتی و بدون تقسیم فشرده کنید.

به دلیل داشتن جنس استنلس استیل ، می توانید مدت طولانی از آن استفاده کنید یا می توانید از آن به روش ماشین ظرفشویی و بهداشتی استفاده کنید. به لطف تنظیم سرعت 9 مرحله ای ، می توانید میوه های خود را با سرعت دلخواه فشار داده و آنها را بر روی صفحه LCD کنترل کنید. کوکتل Fa******* 1000W با داشتن پایه ای بدون لغزش ، مواد با کیفیت بالا ، آسان برای تمیز کردن سازه ، کارکرد آرام و قیمت مناسب از جمله دستگاه هایی است که می تواند ترجیح داده و تجربه خوبی را برای شما فراهم کند.

Trendyolda ارزانترین قیمت
Homend 2706 Projuicer 1000W


 

Homend 2706 Projuicer 1000W با داشتن قدرت موتور 1000 وات ، قدرت جمع آوری تمام میوه ها و سبزیجات مورد نظر خود را دارد. به لطف کانال 75 میلی متری آن ، می توانید میوه های خود را بدون تقسیم به راحتی فشار دهید. بدنه و فیلترها هم از جنس استیل ضدزنگ هستند و به شما امکان می دهند سالها با خیال راحت از آن استفاده کنید.

Homend 2706 Projuicer دارای 2 سطح سرعت است که به شما امکان می دهد سرعت را کاهش یا کاهش دهید و بسیار بی سر و صدا کار کنید. با داشتن ظرف 1.5 لیتری خود ، به شما امکان می دهد به میزان کافی آب میوه به طور همزمان تهیه کنید. Homen 2706 Projuicer آبمیوه گیری است که خانه شما را با ویژگی های آن مانند تمیز کردن آسان و با کیفیت مواد ، غنی می کند.
Kenwood JE880 2000W


 

Kenwood JE880 با داشتن یکی از بالاترین قدرت موتور موجود در بازار ، مانند 2000 وات ، باعث می شود همه میوه ها و سبزیجات مورد نظر خود را آسان کنید و آب آن را بگیرید. با بدنه فلزی خود می تواند سالها بدون آسیب دیده کار کند ، زیرا می توان آن را در ماشین ظرفشویی شستشو داد و به شما اجازه می دهد تا از آن به روش بهداشتی استفاده کنید. علاوه بر امکان تنظیم سرعت با 2 گزینه سرعت متفاوت ، ویژگی ضد افتادگی از افتادگی بعد از فشار جلوگیری می کند.

Kenwood JE880 به دلیل قدرت بالای موتور ، فشار مناسب و تمیز کردن آسان ، آبمیوه گیری با کارایی بالایی دارد.

Trendyolda ارزانترین قیمت
King P1140 MultiMix 800W


 

به لطف قدرت موتور 800 وات و کانال میوه ای 85 میلیمتری ، بدنه استنلس استیل King P 1140 Multimix به شما امکان می دهد هر نوع میوه و سبزیجات را به راحتی از محفظه جدا کنید. به لطف مخزن آب 1.5 لیتری آب آن ، این امکان را فراهم می کند که یک بار آب کافی داشته باشید. به لطف پایه بدون لغزش آن ، می توانید با خیال راحت از 2 سرعت فشرده سازی مختلف ، میوه های خود را با سرعت های مختلف فشرده کنید.

King P 1140 Multimix به عنوان یک آبمیوه گیری ایستاده است که می توانید با آرامش از آن استفاده کنید.


 
Trendyolda ارزانترین قیمت
Sinbo SJ-3133


 

Sinbo SJ-3133 به دلیل داشتن موتور قدرتمند و ویژگی های آن هم آبمیوه گیری و هم مخلوط کن آبمیوه گیری خوبی است. با استفاده از صفحه لاستیکی خود ، می توانید با خیال راحت سفت شوید و استفاده از آن با سهولت بسیار آسان است. Sinbo SJ-3133 با داشتن یک قیف خمیر 1.5 لیتری و 1 لیتر آبمیوه ، به دلیل داشتن مواد مرغوب و قابلیت فشرده سازی سریع ، گزینه ای مناسب برای آبمیوه گیری مناسب است.

Trendyolda ارزانترین قیمت
مجموعه سریع فیلیپس ویوا


 

فیلیپس ، تولید کننده معروف لوازم برقی خانگی ، همچنین با محصولات خود در زمینه آبمیوه گیری ایستادگی می کند. استفاده بسیار آسان ، سریع تمیز Philips Viva Collection دارای قدرت موتور 700 وات است. به لطف بدنه ضد زنگ آن ، به شما اجازه می دهد تا مدت طولانی و بدون هیچ گونه آسیبی از آن استفاده کنید و به شما امکان می دهد تا همزمان 2 لیتر میوه فشار دهید. Philips Viva Collection Quick Clean که دارای قیف شفاف پالپ برای کنترل خمیر میوه های فشرده شده است ، در مدت زمان بسیار کوتاهی مانند 1 دقیقه قابل تمیز کردن است. قطعات قابل جدا شدن ، شستشو در ماشین ظرفشویی و دوباره خیلی راحت جمع آوری می شوند. ردپای کوچک ،

Trendyolda ارزانترین قیمت
Moulinex JU650 XXL 1000W


 

Moulinex JU650 XXL از قدرت موتور بسیار قدرتمند 1000 وات برخوردار است و از بازه گسترده ای برابر 85 میلی متر برخوردار است. با تشکر از این دهان تغذیه گسترده به شما امکان می دهد کل میوه ها را فشار دهید. با داشتن 2 تنظیم سرعت مختلف ، می توانید با سرعت های مختلف یا استیل ضد زنگ بچرخید

بدن سالهاست که امکان استفاده به روش بهداشتی را فراهم می کند. می توانید با اطمینان از آبمیوه گیری خود با دسته قفل فلزی استفاده کنید. با تشکر از طراحی بسیار شیک ، هوای جداگانه ای را به آشپزخانه شما اضافه می کند. با ضمانت Groupe Seb ، اگر به مدت 2 سال با مشکل روبرو شدید ، می توانید به سرعت راه حلی برای مشکل خود بیابید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.