مراقبت از جاروبرقی

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

مراقبت از جاروبرقی

۱۹۵ بازديد
مطالعات انجام شده توسط Canstar Blue توسط Colmar Brunton انجام شده نشان می دهد که متوسط ​​جاروبرقی در استرالیا حدود شش سال و نیم طول می کشد. نیمی از زمان خرید جاروبرقی جدید ، به این دلیل است که قدیمی خراب شده است. بنابراین چگونه می توانیم از جاروبرقی خود بهترین مراقبت را داشته باشیم؟

جاروبرقی 1خرید جاروبرقی با کیفیت
اگر در خانه بزرگی زندگی می کنید ، می تواند هزینه سرمایه گذاری در خلاء با کیفیت بالاتر را بپردازد. برخی از مارک ها نسبت به سایر محصولات ارزان قیمت تولید می شوند و انتظار نمی رود مدت زمان طولانی در برابر نظافت ایستاده باشند.

خلاء ارزان تر نیز اغلب انتظار نمی رود که بیش از چند سال طول بکشد. آیا ترجیح می دهید هر 6 سال 200 دلار برای جایگزین کردن جاروبرقی خود خرج کنید یا 500 دلار برای جاروبرقی که 10 سال یا بیشتر از آن به طول خواهد انجامید خرج کنید؟

خلاء های با کیفیت بالاتر نیز می توانند راحت تر نگهداری و تعمیر شوند ، در حالی که مدل های ارزان تر بدون قطعات جایگزین یا ضمانت های طولانی فروخته می شوند.

جاروبرقی

 

بررسی جاروبرقی Canstar Blue

مراقبت از جاروبرقی شما
1. تمیز کردن خلاء داخل و خارج:

کیسه گرد و غبار یا سیلندر گرد و غبار را بعد از هر بار مصرف خالی کنید. این مانع از پیچ خوردگی موتور می شود و از تجمع باکتری ها و قالب جلوگیری می کند.
هر بار رول برس را نیز تمیز کنید. این مانع از پیچیدن موتور در هنگام چرخش سریع موها و نخ های طولانی می شود.
یاتاقان ها را روی رول برس بزنید و با نوعی روغن روغن کاری کنید تا برس بتواند آزادانه در طبقه حرکت کند.
اگر یک پاک کننده مرطوب و خشک دارید ، می خواهید قبل از شروع کار روی گرد و غبار و خاک ، محفظه مواد مرطوب را تمیز کنید.
پیش از قرار دادن مجدد آن ، بدنه خارجی جاروبرقی را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.
2. از آن در انبار محافظت کنید:

خلاء را با دقت ذخیره کنید. فقط آن را به هیچ وجه در کمد نکشید.
اجازه ندهید که گربه یا سگ شما در شیلنگ جاروبرقی گاز گرفته یا اشک کند. این اتفاق بیش از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد! بیشتر گربه ها این خلا را به عنوان جانوری وحشتناک می بینند که در تلاش است تا آنها را از کاخ خود بیرون بکشد.
3. در حین استفاده از آن محافظت کنید:

به نظر می رسد واضح است ، اما هنگامی که شما برای اولین بار خلاء جدید خود را به خانه آورده اید ، دستورالعمل ها را بخوانید و آنرا به طور صحیح کنار هم قرار دهید تا قبل از استفاده از آن ، آن را بشکنید.
اگر بچه های شما خلاء را در خانه شما انجام می دهند ، می خواهید اولین بارهایی که از آن استفاده می کنند بر آنها نظارت کنید.
نکات صرفه جویی در فضا در مورد جاروبرقی در فضاهای کوچک زندگی را بررسی کنید!
4- از ابزار مناسب برای کار مناسب استفاده کنید:

از خلاء دستی کوچک و نوجوان خود برای انجام کارهای عظیم استفاده نکنید. شما سعی نمی کنید رانندگی یک روروک مخصوص بچه ها را به سختی به عنوان واگن ایستگاه خود ، مایلید؟
5. قبل از تسلیم چه اشتباهی را بررسی کنید:

اغلب شما می توانید هر زمان که متوجه شدید باتری خلاء خود را جایگزین کنید (مخصوصاً برای دستی). از دیگر دلایل احتمالی شکست مکش می توان به فیلتر یا کمربند اشاره کرد که هر دو مورد نیز قابل تعویض هستند. خود دستگاه ممکن است هنوز مرده نباشد.
کارت های گارانتی یا کارت های کوپن خدمات را از فروشنده بگیرید. اگر کارایی ندارد ، از فروشنده بخواهید که قبل از بیرون کشیدن آن و خرید یک مورد جدید ، به آن نگاهی بیندازد.
مقالات دیگری که ممکن است دوست داشته باشید
جاروبرقی - راهنمای خرید ما

آیا پاک کننده های ربات آینده هستند؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.