فرآیند تحقیق و خرید ماشین ظرفشویی

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

فرآیند تحقیق و خرید ماشین ظرفشویی

۱۹۶ بازديد
در تلاش برای اطمینان از بهترین لوازم خانگی ، این امر غیرممکن است که مصرف کنندگان در هنگام ورود به خانه خود اطلاعاتی راجع به مارک ارائه دهند. به نظر می رسد هنگام خرید ماشین ظرفشویی جدید ، تحقیقات آنلاین رایج است. تقریبا نیمی (47٪) از پاسخ دهندگان قبل از تصمیم نهایی در مورد خرید نهایی خود ، برای کسب اطلاعات به شبکه جهانی وب مراجعه می کنند.

با این حال ، جستجوهای اینترنتی همه اینگونه نیستند و تمام آنچه که آنها از نزدیک دنبال می شوند ، 46٪ از مردم ادعا می کنند قبل از تصمیم نهایی خود به دنبال مشاوره خرده فروش باشند. هفده درصد افراد با خانواده و دوستان مشورت کرده اند و 13 درصد ادعا می کنند که به هیچ وجه تحقیقاتی انجام نداده اند.

به نظر می رسد ژنرال Y احتمالاً قبل از خرید اقدام به تحقیق نکرده است ، در حالی که 16٪ هیچ تحقیق انجام نداده اند. این مورد توسط Baby Boomers (13٪) و Gen X (12٪) دنبال شد.

تحقیقات آنلاین ممکن است رایج ترین باشد ، اما خرده فروشان وقتی صحبت از تحویل وجه می شود ، برنده می شوند. چهار در پنج نفر از پاسخ دهندگان خرید خود را در یک خرده فروش کالای فیزیکی انجام داده اند ، و به دنبال آن 16٪ افرادی که به صورت آنلاین پرداخت می کردند ، از راه دور دنبال می شوند. با کمال تعجب ، Baby Boomers با 89٪ خرید از یک خرده فروش ، به دنبال خرید در فروشگاه ها است و پس از آن Gen X (72٪) و Gen Y (70٪).

این نتایج براساس نمونه ای از بیش از 300 نفر در سال 2013 توسط کلمار برونتون که در دو سال گذشته تحقیق و خریداری ماشین ظرفشویی انجام داده بودند ، مورد بررسی قرار گرفت.

بازگشت به ماشینهای ظرفشویی…
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.