چگونه تلویزیون را آزمایش کردیم

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

چگونه تلویزیون را آزمایش کردیم

۲۱۳ بازديد
آیا نمی دانید چگونه تلویزیون را آزمایش کردیم؟ ما اینگونه عمل کردیم

با همکاری گزارش های مصرف کننده ، ما 138 تلویزیون از 24 تا 70 اینچ را آزمایش کردیم که در کبک با حداکثر 11000 دلار فروخته شد (قیمت آن در ماه اکتبر و دسامبر 2018 و با نزدیکترین 10 دلار).

کیفیت تصویر HD

ما با مشاهده عصاره های مختلف فیلم ، کیفیت تصویر ، به خصوص ارائه رنگ ها ، کیفیت کنتراست و روشنایی را تجزیه و تحلیل کردیم. این یادداشت ارزیابی های عینی و ذهنی توسط گروهی از متخصصان را در نظر می گیرد.

کیفیت تصویر در Ultra-HD

ما توانایی دستگاه را در تولید تصویری با کیفیت بسیار بالا (HD) با کیفیت بالا از محتوای فوق العاده HD از درایو USB ، یک سرویس پخش ویدیویی اینترنتی پخش کردیم ( جریان ) و یک کابل HDMI. ما همچنین توانایی دستگاه ها را برای تبدیل محتوای کامل HD به فوق العاده HD ارزیابی کردیم.

زاویه دید

این توانایی دوربین در تهیه تصویر خوب ، بدون تخریب رنگ ، هنگام روبرو شدن با تلویزیون و سپس حرکت به سمت راست یا چپ و بالا یا پایین است صفحه نمایش

تاری حرکت

ما ارزیابی کردیم که آیا هنگام تماشای صحنه ها با حرکات زیادی (فیلم اکشن یا رویداد ورزشی) تصویر مبهم است. اگر تلویزیون دارای عملکرد تاری حرکت است ، ما این گزینه را در تست های خود فعال کرده ایم. از طرف دیگر ، اگر همین کارکرد مشابه باعث وخیم تر شدن تجربه سینمایی (اثر صابون ) شود ، آن را غیرفعال کرده ایم.

کیفیت صدا

ما کیفیت صدای تولید شده توسط تلویزیون را با استفاده از قطعات موسیقی و موسیقی متن فیلم تجزیه و تحلیل کردیم. دستگاه ها مجبور بودند عصاره را با دقت هرچه بیشتر بازی کنند ، دامنه مناسبی از حجم را ارائه دهند و اعوجاجی را در حجم زیاد نشان ندهند. ما با همکاری گروهی از کارشناسان ، رتبه بندی ها را از طریق اقدامات فنی دریافت کردیم.

تطبیق پذیری

تطبیق پذیری دستگاه ، یعنی کیفیت و کمیت گزینه های پیشنهادی (تلویزیون هوشمند ، اتصالات در دسترس ، فرمت های فایل قابل خواندن و غیره) مورد بررسی قرار گرفت.
مصرف انرژی

برای اندازه گیری میزان مصرف انرژی آنها ، تلویزیون ها را طوری تنظیم کرده ایم که آنها بهترین تصویر ممکن را ارائه دهند.

بهترین و بهترین انتخاب های ما

معیارهای توصیه بسته به اندازه تلویزیون متفاوت است.

• 65 اینچ و بیشتر

برای رتبه بندی در بین بهترین گزینه ها ، تلویزیون ها باید دارای رتبه کلی 85٪ یا بالاتر باشند. از طرف دیگر ، انتخاب های خوب باید 78٪ نمره کسب کرده و 2.500 دلار یا کمتر داشته باشند.

• 55 تا 60 در.

برای رتبه بندی در بین بهترین گزینه ها ، تلویزیون ها باید نمره کلی 83٪ یا بالاتر کسب کنند. از طرف دیگر ، انتخاب های خوب باید نمره کلی 78٪ یا بالاتر را کسب کنند و 2000 دلار یا کمتر هزینه داشته باشند.

• از 49 تا 50 اینچ

برای رتبه بندی در بین بهترین انتخاب ها ، تلویزیون ها باید نمره کلی 70 درصد یا بالاتر را کسب کنند. از طرف دیگر ، انتخاب های خوب باید نمره کلی 66٪ یا بالاتر را کسب کنند و 1000 دلار یا کمتر هزینه داشته باشند.

• از 37 تا 43 اینچ

برای رتبه بندی در بین بهترین گزینه ها ، تلویزیون ها باید نمره کلی 66٪ یا بالاتر را کسب کنند. از طرف دیگر ، انتخاب های خوب باید نمره کلی 63٪ یا بالاتر را کسب کنند و 550 دلار یا کمتر هزینه داشته باشند.

• 32 اینچ و زیر

برای رتبه بندی در بین گزینه های برتر ، تلویزیون ها باید نمره کلی 56 درصد یا بالاتر را کسب کنند. از طرف دیگر ، انتخاب های خوب باید نمره کلی 55٪ یا بالاتر را کسب کنند و 300 دلار یا کمتر باشند.

معمول است که قیمت ها از یک به روز رسانی به نوسان دیگر تغییر کنند. بنابراین ، برخی از محصولاتی که در آخرین آزمایش توصیه نشده اند می توانند اکنون و برعکس.

در زمان تحقیقات بازار ما ، در اکتبر سال 2018 ، تمام محصولات حداقل در دو فروشگاه در کبک یا سه وب سایت تحویل به کانادا فروخته شدند.

Protégez-Vous یک سازمان مستقل ، تأمین مالی و غیرانتفاعی است که به اطلاع رسانی و آموزش مصرف کنندگان کبک اختصاص دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.