بهترین تلویزیون های 4K برای سال 2019

کم هزینه ترین محصولات خانگی برای خرید

بهترین تلویزیون های 4K برای سال 2019

۲۱۲ بازديد
به دنبال بهترین تلویزیونهای 4K Ultra HD هستید که می توانید خریداری کنید؟ در اینجا پنج گزینه عالی وجود دارد
توسط جاش لونسون 17 آگوست 2019 9:53 PM PST
بهترین تلویزیون های 4K
LG C8 65 اینچی بهترین تلویزیون 4K در حال حاضر است که تجربه تماشایی خارق العاده ای را با قیمتی که در اختیار ما فانی ها قرار می دهد ارائه می دهد. در حقیقت ، بسیار خوب است که ما در بررسی ما به پنج امتیاز نادر از پنج ستاره رتبه بندی کردیم - اتفاقی که تقریباً به اندازه یک مشاهده بزرگ پا نادر است.

علی رغم اینکه بهترین و همه جانبه بودن است ، تعدادی تلویزیون 4K دیگر در بازار وجود دارند که بیشتر به عادت های مختلف مشاهده (و شرایط مالی) مناسب هستند. اگر به دنبال چیزهای قابل توجهی برای تماشای فیلم هستید ، سری 65 اینچی Master Master A9F تلویزیون برای شماست. بازی؟ Q9FN 65 اینچی سامسونگ را ببینید. خرید با بودجه؟ با سری 65 اینچی TCL 6 سری بروید.

بهترین تلویزیونهای 4K با یک نگاه
بهترین تلویزیون 4K: سری LG C8 65 اینچی
بهترین تلویزیون 4K بودجه: سری 6 اینچ TCL 6 اینچی
بهترین تلویزیون 4K برای فیلم ها: سری 65 اینچی Master Master A9F
بهترین تلویزیون 4K برای بازی: Q9FN 65 اینچی سامسونگ
بهترین تلویزیون 4K برای ورزش: 65 اینچ سری Master A9F سونی
بهترین تلویزیون 4K: سری LG C8 65 اینچی
LG C8
چرا باید این را بخرید:  این صفحه نمایش OLED شگفت انگیز دارد ، با لباس هوشمند می پوشد ، و بازو و یک پا را هم هزینه نمی کند.

تلویزیون ال جی 65 اینچی C8 سری 4K OLED
LG C8 با ویژگی هایی که دارای نود است ، دارای صفحه نمایش OLED است و از قیمت مناسبی برخوردار است - مسابقه ای که در بهشت ​​ساخته شده است.
1،971 دلار از آمازون
1،986 دلار از والمارت
1897 دلار از CRUTCHFIELD
چه کسی این را برای آن قرار داده است:  هرکسی که محتوای ویدیو را دوست دارد و می تواند آن را تأمین کند

چرا تلویزیون 65 اینچی LG C8-Series 4K TV را انتخاب کردیم:

قبل از اینکه به چیزی که LG C8-Series 65 اینچ را بسیار عالی می کند بیاندازیم ، بیایید لحظه ای بیاموزیم تا با OLED آشنا شویم . اول ، اصول اولیه: OLED مخفف Organic Light-Emiting Diode است. یک تلویزیون OLED از میلیون ها OLED جداگانه ساخته شده است - معروف به پیکسل ها - که برای شکل دادن تصویر روی صفحه با هم کار می کنند.

تلویزیون های OLED نسبت به QLED دارای چندین مزیت است ، یک فناوری صفحه نمایش رقیب که ذهنیت سامسونگ را دارد و اصلی ترین آن از زاویه دید بهتری برخوردار است ، می تواند به تاریک ترین سایه مشکی برسد و از انرژی بسیار کمتری استفاده کند.
سری 65 اینچی C8 بدون سایه بهترین تلویزیون 4K در بازار به یک دلیل اصلی: تصویربرداری برش را با یک مجموعه از ویژگی های شگفت انگیز فیوز می کند و انتهای دیگر راکتور را با قیمتی متوسط ​​بیرون می آورد. برچسب پیوست شده است. به خاطر داشته باشید که این یک OLED است ، اما دقیقا ارزان نیست .

با توجه به این واقعیت که سری C8 برای هزاران هزار دلار از شمال خریداری شده است ، انتظار دارید که این دستگاه با تمام ابزارهای اساسی موجود در تلویزیون 4K خود کار کند. یک Upscaler 4K برای تبدیل محتوای HD به 4K Ultra HD و همچنین پشتیبانی از کلیه استانداردهای HDR برجسته از جمله Dolby Vision ، Hybrid Log-Gamma و HDR10 وجود دارد.

این نرم افزار همچنین با نرم افزار هوشمند همه کاره وبOSOS ، که دارای تعداد بی شماری از تلویزیون های زنده با حق بیمه و سرویس های جریان دهی تقاضا ، مانند Amazon Prime Video ، CBS All Access ، DirecTV ، HBO Go ، Hulu ، Netflix و Sling TV است. - رفع نیاز به جعبه تنظیم بالا ، استیک جریان یا هر نوع دیگری از این دست.

سری 65 اینچی C8 بدون شک در مرکز اتاق نشیمن شما قرار خواهد گرفت و به عنوان قطب سرگرمی برای کل خانه عمل می کند. به همین ترتیب ، ال جی آن را با دستیار Google مسلح کرده است ، بنابراین می توانید با استفاده از چیزی جز صدای خود ، هم تلویزیون و هم سایر لوازم هوشمند را در خانه خود کنترل کنید.

در اینجا نگاهی به بی شماری از دستورات موجود در اجرای آن وجود دارد:

"بازی نارنجی مشکی جدید در Netflix است."
"تغییر به HDMI 2."
"ترموستات لانه را روی 67 درجه تنظیم کنید."
"به Roomba بگویید که آشپزخانه را خالی کند."
"بعد از این قسمت از Survivor تعیین شده خاموش شوید  . "
خوانده شده کامل ما LG C8-سری بررسی

بهترین تلویزیون 4K بودجه: سری 6 اینچ TCL 6 اینچی
TCL سریال Roku TV 6
چرا باید این را بخرید:  این ارزان ترین تلویزیون 65 اینچی با کیفیت خوب 4K است که قیمت آن را می یابید ، با سیستم عامل Roku همراه است و باورنکردنی به نظر می رسد.

TCL 65R617
TCL 65 اینچی 6 سری Roku TV کنتراست و پشتیبانی عالی از هر فناوری مهم HDR با قیمتی که باور کردن آن دشوار است ، ارائه می دهد.
999 دلار از والمارت
750 دلار از آمازون
چه کسی این را دنبال می کند :  هرکسی که به دنبال یک صفحه بزرگ در بودجه است.

چرا تلویزیون 65 اینچی TCL 6-سری 4K تلویزیون را انتخاب کردیم:

TCL به سرعت از یک برند پشتی که شیب زیر مجموعه را به یک تولیدکننده برتر FTSE معرفی کرده است ، که در رأس بازار جهانی تلویزیون 4K قرار دارد ، تکامل یافته است ، و بخشی از این امر به دلیل طولانی مدت بودن در بین بزرگگزاران LG و Samsung است. مشارکت با پخش تایتان روکو که می بیند سیستم عامل Roku این شرکت در آخرین تلویزیون های خود همراه باشد.

با یک صفحه نمایش خیره کننده 65 اینچی 4K و HDR با چند فرمت خیره کننده و نتیجه آن یک تلویزیون 4K مقرون به صرفه است که می تواند در یک فهرست تقریبا بی پایان از محتوای HD و 4K قرار بگیرد - اولین مورد از آن تا 4K بالا می رود. فوق العاده HD برای یک تجربه مشاهده همهجانبه - از امثال Amazon Prime Video و Netflix.

سرگرمی به همین جا ختم نمی شود. این سری 6 همچنین دارای ویژگی کنترل صدا در نوع خود است. بر خلاف سری 65 اینچی LG C8 ، این دستیار Google نیست بلکه جایگزین داخلی Roku است. مطمئناً شما قادر نخواهید بود دستگاه های دیگر را در خانه خود کنترل کنید ، اما می توانید موارد مهم را انجام دهید: نمایش ها را ردیابی کنید و میزان صدا را تغییر دهید.

بیایید نگاهی به برخی از دستورالعمل هایی بیندازید که می توانید راه خود را فریاد بزنید:

"یافتن چرنوبیل ".
"حجم را 30٪ کاهش دهید."
" چیزهای غریبه را در نتفلیکس بازی کنید."
"اخبار ABC را روشن کنید."
"تغییر به HDMI 3."
خوانده شده کامل ما TCL و سری 6 بررسی

بهترین تلویزیون 4K برای فیلم ها: تلویزیون سری 65 اینچی Master Master A9F 4K تلویزیون
بهترین تلویزیونهای 4k فوق العاده hd sony master series a9f tv
چرا باید این را بخرید:  این چشمگیرترین کیفیت تصویری است که تاکنون دیده ایم.

تلویزیون مستر سری A9F OLED سونی
تلویزیون مستر سری A9F 4K سونی بهترین تلویزیون OLED است که ما تا به حال دیده ایم و این حرفی را می زند.
3،798 دلار از آمازون
3400 دلار از والمارت
4500 دلار از APPLIANCECONNECTION
چه کسی این را دنبال می کند :  هرکسی که به دنبال بهترین پول تجربه OLED است می تواند بخرد.

چرا تلویزیون 65 اینچی سری Master A9F 4K تلویزیون سونی را انتخاب کردیم :

تلویزیون 65 اینچی سری Master A9F 4K سونی بهترین تلویزیون 4K برای فیلم ها است ، اگر بهترین تلویزیون نیست که ما تاکنون دیده ایم ، با بهره گیری از علامت تجاری تجاری X1 Ultimate پردازنده تصویربرداری این شرکت برای ارائه بهترین کلاس HDR . در حقیقت ، وقتی اولین بار استاد سری A9F را شخصاً دیدیم ، نمی توانستیم از ترس نگاه کنیم. آن که خوب است.
از طریق رابطه تنگاتنگی با Dolby و IMAX این است که سونی توانسته است هنگام تهیه 4K HDR ، پاکت را تحت فشار قرار دهد. A9F یکی از معدود تلویزیون هایی است که می تواند با IMAX Enhanced روبرو شود ، نوعی HDR است که فیلم های هالیوود را بهینه می کند تا دقیقاً همانطور که کارگردان در نظر داشت ، رنگ دقیق ، جزئیات خیره کننده و کنتراست فوق العاده را ارائه دهد.

این همه خوب و خوب است اگر فیلمی که تماشای آن هستید با HDR رمزگذاری شده باشد ، اما هنگامی که دوباره با یک کلاسیک مثل The Great Escape فرار می کنید چه اتفاقی می افتد ؟ خوب ، پردازنده فوق الذکر X1 Ultimate از این امر مراقبت خواهد کرد و آنرا با وضوح 4K Ultra HD بالا می برد ، و مجدداً از آن استفاده می کند تا اثر HDR به دست بیاورد.

برای یافتن چیزی برای تماشای ، چه در 4K HDR ، 4K Ultra HD و چه حتی Full HD ، نباید بیش از حد مشکل داشته باشید. دلیل این امر این است که Master Series A9F با سیستم عامل Android TV در گوگل همراه است - یک فروشگاه یک فروشگاه برای همه سرویس های پیشرو جریان مانند Amazon Prime Video ، CBS All Access ، DirecTV ، Hulu ، Netflix و Sling TV .

پیدا کردن یک دستگاه اندرویدی که به دستیار Google تزریق نشده باشد غیر معمول است و Master Series A9F نیز از این قاعده مستثنی نیست. این نسخه دقیقاً مشابه LG C8 است و به شما امکان می دهد با استفاده از صدای خود ، هم خود تلویزیون را کنترل کنید و هم سایر سخت افزار متصل به تلفن هوشمند مانند خانه ترستستات Nest .


بهترین تلویزیون 4K برای بازی: Q9FN 65 اینچی سامسونگ

چرا باید این را بخرید : این یک QLED است ، FreeSync VRR را ارائه می دهد ، و دارای یک حالت خودکار تأخیر در هیئت مدیره است.

سامسونگ QN65Q9FNAFXZA
این صفحه دارای 4K QLED پر جنب و جوش است ، یک حالت خودکار زمان تاخیر ، آن را برای بازی های مشتاق و سخت گیر به طور یکسان کامل می کند.
4550 دلار از والمارت
2،499 دلار از APPLIANCECONNECTION
1،561 دلار از TECH FOR LESS
چه کسی این را دنبال می کند:  گیمرهای سخت که به دنبال ایجاد زندگی تازه در ایستگاه نبرد خود هستند.

چرا ما 65 اینچ سامسونگ Q9FN را انتخاب کردیم:

در ابتدا ما OLED را لمس کردیم ، بنابراین اکنون زمان آن فرا رسیده است که توجه خود را به QLED - فناوری صفحه نمایش رقیب سامسونگ تبدیل کنیم. به طور خلاصه از اندازه نانو ، تلویزیونهای QLED تلویزیونهای LED هستند که با ورق نقاط کوانتومی تزریق شده اند و این امکان را به واحد پردازش روی تلویزیون می دهد تا در طیف رنگی وسیع تری قرار گرفته و به درخشندگی بالاتری برسد.
نتیجه نهایی تصویری واضح تر و پر جنب و جوش تر است که نسبت به OLED در محیط های روشن برتر است. این واقعیت که آخرین QLED های سامسونگ نیز از سطح سیاه خوبی برخوردار است ، باعث می شود Q9F برای هر سناریویی ، چه در یک اتاق روشن و چه در فضای بازی ، جایی که نور در کمترین حد ممکن برای از بین بردن تابش نور است ، عالی باشد. از این گذشته ، هیچ چیز بدتر از تابش نور خورشید در بینایی شما نیست در حالی که می خواهید برای زنده ماندن از موجی از زامبی ها حرکت کنید.

سامسونگ همچنین چند ویژگی اضافه کرده است تا Q9FN کمی جذاب تر از گیمرها باشد. یک حالت خودکار کم Latency اختصاصی وجود دارد که وقتی یک کنسول به هم وصل می شود برای کاهش زمان ورودی و FreeSync VRR برای Xbox One X ایجاد می شود . همچنین دارای UHD Engine این شرکت برای تبدیل محتوای HD به 4K است.

هنگامی که زمان بازنشستگی عصر است ، می توان از نرم افزار هوشمند Tizen OS سامسونگ خواسته شد تا کاسه های داغ سرگرمی 4K را از طریق سرویس های جریان مانند Amazon Prime Video و Netflix در خارج از خانه قرار دهد. و اگر این مسئله خیال شما را جلب نکرد ، می توانید همیشه از طریق DirecTV یا Sling TV در تلویزیون زنده زندگی کنید.

 بررسی کامل سامسونگ Q9FN ما را بخوانید

بهترین تلویزیون 4K برای ورزش: 65 اینچ سری Master A9F سونی
بهترین تلویزیونهای 4k فوق العاده hd sony master series a9f
چرا باید این را بخرید : این بهترین صفحه نمایش OLED است که ما تاکنون دیده ایم ، اما همچنین متنوع ترین است.

تلویزیون مستر سری A9F OLED سونی
تلویزیون مستر سری A9F 4K سونی بهترین تلویزیون OLED است که ما تا به حال دیده ایم و این حرفی را می زند.
3،798 دلار از آمازون
3400 دلار از والمارت
چه کسی این را دنبال می کند :  هرکسی که به دنبال بهترین OLED است - بودجه ای به آن اختصاص ندارد.

چرا تلویزیون 65 اینچی سری Master A9F 4K تلویزیون سونی را انتخاب کردیم :

شما تلویزیون 4K پیدا نخواهید کرد که برای مشاهده آخرین رویداد ورزشی مناسب تر از 65 اینچی Master Master Series A9F مناسب باشد. این یک نرخ تازه سازی 120 هرتز برای گرفتن عمل ، مجموعه ای از ویژگی های نرم افزار برای کاهش تاری حرکت ، ابزارهای منحصر به فرد برای بهینه سازی بهترین جزئیات است و فراموش نکنید که: صفحه OLED بهترین موردی است که تا به امروز تجربه کرده ایم.
برای تماشای عملکرد ، نیازی به اشتراک کابل ، جعبه تنظیم بالا یا چوب جابجایی ندارید. Master Series A9F مجهز به سیستم عامل Android TV گوگل است ، که دارای تعدادی از برنامه های خاص ورزشی مانند MLB ، NBA ، NHL و UFC و همچنین ESPN و fuboTV برای تماشای زنده و یا ابتکاری در اواخر تاریخ.

ما نمی خواهیم به تمام دلایلی بپردازیم که Master Series A9F خیلی خوب است ، زیرا ما فقط دو بخش پیش را پشت سر گذاشتیم که بهترین تلویزیون 4K را برای فیلم ها تاج گذاری کردیم. درعوض ، ما روی چیزی که آن زمان به آن اشاره نکردیم ، تمرکز خواهیم کرد ، زیرا نمی تواند یک نوار صوتی را کاملاً رقیب کند ، اما برای مصرف ورزشی کافی خواهد بود.

ما در مورد فناوری سطح صوتی سونی صحبت می کنیم ، که صدا را از طریق صفحه نمایش خود ارسال می کند. این امر با نصب دو محرک در پشت صفحه و عبور امواج از جلو امکان پذیر است. علاوه بر این ، یک محرک سوم و یک ساب ووفر در پشت تلویزیون خود وجود دارد تا حس عمق اتاق را ایجاد کند.

با تجربه دست اول ، نتیجه چشمگیر است و چیزی که بیشتر بینندگان از آن سودمند خواهند دید. اگرچه ، اگر در حال بدست آوردن این نوع پول نقد برای تلویزیون هستید ، به احتمال زیاد بعد از بهترین تجربه مشاهده ای که می توانید داشته باشید ، و Acoustic Surface Technology آنرا کاهش نمی دهد. شما به کارهای کامل نیاز خواهید داشت - نوار صوتی و همه.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.